Brainstack — українська мультипродуктова IT-компанія, яка створює профітні бізнеси у нішах Parental Control, Wellness, AI, а також розвиває власний R&D-центр. В портфоліо компанії кросплатформні застосунки та сервіси, якими користуються мільйони людей по всьому світу.
Розкажіть, як це працювати в компанії? Яка тут культура? Кому тут сподобається?
Додати відгук
Вибачте, для коментування необхідно увійти.
4 відгуки
elizaveta pudim
У компанії дуже слабкий менеджмент і, на жаль, це ніяк не виправляється. Хаотична комунікація, відсутність зв'язку між командами затягує процеси. Вічні овертайми на вихідних або ввечері, знову ж через погано побудовані процеси. Щодо розвитку або якихось професійних тренінгів, підтримки зовнішнього і внутрішнього навчання - в свій час це стало причиною обрання цієї компанії, вони відсутні повністю, просто маркетинг для кандидатів. Якщо крім цієї компанії інших варіантів нема, закладайте + 30% до вашої зп, бо овертайми не оплачуються, а їх буде багато.
valeriapanasyuk
Лізо, привіт!
Вдячні тобі за зворотний зв'язок. Нам шкода, що в тебе склалось саме таке враження про компанію, з якою ти співпрацюєш на сьогодні. HR-відділ вже провів з тобою бесіду щодо даного зауваження та працює з ним.
За політикою компанії кожен працівник, який має будь-які запитання щодо робочого процесу, в першу чергу звертається чи до свого тімліда, чи до HR.
Щодо овертаймів на вихідних - ми не примушуємо працівників працювати поза робочим часом. Також у нас гнучкий графік, за яким працівники можуть обирати собі зручний час для роботи, завчасно погодивши це зі своїм тімлідом, так прописано в політиці компанії, з якою ти, як працівник ознайомлена. Потреба в овератаймах відбувається в разі інцидентів, які потребують швидкої реакції, вони завжди узгоджуються з лідом, а у вихідні дні оплачуються як х2.
Щодо підтримки зовнішнього навчання - знову ж таки, за політикою компанії кожен працівник, який хоче отримати навчання, яке може підвищити кваліфікаційні навички по своєму напрямку, спочатку відправляє цей запит своєму тімліду, далі цей процес обробляє HR, після чого є можливість отримати фінансову допомогу в зовнішньому навчанні. На жаль, від тебе запитів на навчання ми не отримували.
На майбутнє будемо вдячні тобі за щирість та відкритість. Дуже важливо вчасно звертатися до команди для розв'язання питань, які тебе турбують.
Надіємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
Employer Brand Manager Brainstack_, Valeriia
elizaveta pudim
Дякую за коментар! Основним посилом мого відгуку якраз і була спроба змінити процеси на краще, оскільки попередні комунікації не вплинули. Дуже рада нарешті бачити, що повернулись KSS сесії та були впроваджені ретро. Та дуже чекаю на інформування щодо можливостей розвитку, та більшої ініціативи саме з боку ейчар департаменту та менеджменту в цьому плані. Оскільки основною цінністю компанії є проактивність, яку я як працівник проявляю на 100%, аналогічну я очікую і від компанії. Полісі дійсно присутні, але про них згадують лише на першій зустрічі-онбордінгу (що не дуже відповідає тому рівню, що просувається в статтях на цьому ресурсі) Нагадаю, що всі мої попередні ідеї - щодо проведення тренінгу з медичної допомоги, проведення KSS були максимально підтримані іншими колегами, тому раджу прислухатись і до інших та переймати досвід з FAANG 🙂 Впевнена, що корпоративна бібліотека, можливість розробки PDP та нагадування про зовнішнє навчання будуть не менш корисними. Точно більш корисним, ніж газлайтинг редактора ІТ каналів країни.
Павел
Попри те, що в вас немає відкритих вакансій, прошу розглянути мене на будь-яку з позицій 😉 Я з Одеси, але готовий до переїзду. 4 роки працюю в маркетингу. Найсильнішими моїми навичками є аналітичні здібності, креативність. Постійна жага до самовдосконалення та навчання - це про мене. Я мрію працювати в крутій команді, де зможу втілювати всі свої таланти та ідеї. Звісно, хотілося б знайти те саме місце, де я стану A-player'ом. Може ваша компанія - саме те, що я шукаю. Готовий до змін та швидкої адаптації. Будь-яке тестове завдання сприймаю як новий виклик, цікаву головоломку та гру. Буду радий вашій відповіді.
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.
We use cookies to recognize visitors and remember your settings.
By tapping "Accept", you consent to the use of these methods fully described in our Terms of Use.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
У компанії дуже слабкий менеджмент і, на жаль, це ніяк не виправляється. Хаотична комунікація, відсутність зв'язку між командами затягує процеси. Вічні овертайми на вихідних або ввечері, знову ж через погано побудовані процеси.
Щодо розвитку або якихось професійних тренінгів, підтримки зовнішнього і внутрішнього навчання - в свій час це стало причиною обрання цієї компанії, вони відсутні повністю, просто маркетинг для кандидатів.
Якщо крім цієї компанії інших варіантів нема, закладайте + 30% до вашої зп, бо овертайми не оплачуються, а їх буде багато.
Лізо, привіт!
Вдячні тобі за зворотний зв'язок. Нам шкода, що в тебе склалось саме таке враження про компанію, з якою ти співпрацюєш на сьогодні. HR-відділ вже провів з тобою бесіду щодо даного зауваження та працює з ним.
За політикою компанії кожен працівник, який має будь-які запитання щодо робочого процесу, в першу чергу звертається чи до свого тімліда, чи до HR.
Щодо овертаймів на вихідних - ми не примушуємо працівників працювати поза робочим часом. Також у нас гнучкий графік, за яким працівники можуть обирати собі зручний час для роботи, завчасно погодивши це зі своїм тімлідом, так прописано в політиці компанії, з якою ти, як працівник ознайомлена. Потреба в овератаймах відбувається в разі інцидентів, які потребують швидкої реакції, вони завжди узгоджуються з лідом, а у вихідні дні оплачуються як х2.
Щодо підтримки зовнішнього навчання - знову ж таки, за політикою компанії кожен працівник, який хоче отримати навчання, яке може підвищити кваліфікаційні навички по своєму напрямку, спочатку відправляє цей запит своєму тімліду, далі цей процес обробляє HR, після чого є можливість отримати фінансову допомогу в зовнішньому навчанні. На жаль, від тебе запитів на навчання ми не отримували.
На майбутнє будемо вдячні тобі за щирість та відкритість. Дуже важливо вчасно звертатися до команди для розв'язання питань, які тебе турбують.
Надіємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
Employer Brand Manager Brainstack_,
Valeriia
Дякую за коментар! Основним посилом мого відгуку якраз і була спроба змінити процеси на краще, оскільки попередні комунікації не вплинули. Дуже рада нарешті бачити, що повернулись KSS сесії та були впроваджені ретро. Та дуже чекаю на інформування щодо можливостей розвитку, та більшої ініціативи саме з боку ейчар департаменту та менеджменту в цьому плані. Оскільки основною цінністю компанії є проактивність, яку я як працівник проявляю на 100%, аналогічну я очікую і від компанії. Полісі дійсно присутні, але про них згадують лише на першій зустрічі-онбордінгу (що не дуже відповідає тому рівню, що просувається в статтях на цьому ресурсі)
Нагадаю, що всі мої попередні ідеї - щодо проведення тренінгу з медичної допомоги, проведення KSS були максимально підтримані іншими колегами, тому раджу прислухатись і до інших та переймати досвід з FAANG 🙂
Впевнена, що корпоративна бібліотека, можливість розробки PDP та нагадування про зовнішнє навчання будуть не менш корисними.
Точно більш корисним, ніж газлайтинг редактора ІТ каналів країни.
Попри те, що в вас немає відкритих вакансій, прошу розглянути мене на будь-яку з позицій 😉 Я з Одеси, але готовий до переїзду. 4 роки працюю в маркетингу. Найсильнішими моїми навичками є аналітичні здібності, креативність. Постійна жага до самовдосконалення та навчання - це про мене. Я мрію працювати в крутій команді, де зможу втілювати всі свої таланти та ідеї. Звісно, хотілося б знайти те саме місце, де я стану A-player'ом. Може ваша компанія - саме те, що я шукаю. Готовий до змін та швидкої адаптації. Будь-яке тестове завдання сприймаю як новий виклик, цікаву головоломку та гру. Буду радий вашій відповіді.