Київстар

Телеком
Київ
Перевірена

Київстар — український оператор електронних комунікацій, який використовує широкий спектр мобільних та фіксованих технологій. Компанія працює в Україні понад 25 років та визнана найбільшим платником податків на ринку телекомунікацій, кращим роботодавцем і соціально відповідальним бізнесом.

робота, вакансії в Київстар
4000+співробітників
25+ років на ринку
7,5 роківсередній стаж роботи
70+відкритих вакансій

Найбільший оператор телекомунікацій України

Свою історію в Україні компанія розпочала ще 1994 року, а вже 9 грудня 1997 року в мережі Київстар пролунав перший дзвінок. На сьогодні Київстар — найбільший оператор телекомунікацій України, який надає послуги мобільного зв'язку та передачі даних для понад 24,3 млн клієнтів і фіксованого інтернету — більш ніж 1,1 млн абонентам (станом березень 2023 року). Крім цього, Київстар має найбільшу інфраструктуру зв'язку в Україні — понад 53 тисячі базових станцій.

Разом з основними телеком-продуктами компанія надає послуги FMC (конвергенція мобільного та фіксованого зв'язку), цифрові рішення — Big Data, індустріальний IoT, Clouds, мобільні фінансові сервіси, Open API Київстар відкритий телеком, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та інші. Ці продукти компанія впроваджує як самостійно, так і в партнерстві.

Київстар — лідер у своїй галузі, тому що у компанії працюють професіонали, віддані своїй справі. Співробітники поділяють місію компанії та об’єднані спільними цінностями. А компанія робить все, щоб лишатися привабливим роботодавцем для найкращих спеціалістів.

Безпека співробітників та задоволеність клієнтів — основні фокуси Київстар. У компанії розвивають гнучкість, лідерство та приділяють значну увагу культурі й цінностям. Тут цінують співробітників та реалізують програми матеріальної та нематеріальної мотивації колективу. Ще один пріоритетний напрям — підтримка ветеранів та людей з інвалідністю.

Що надихає працівників Київстар щодня робити свою роботу?

Цінності компанії

Місія Київстар — відкривати нові можливості для України та змінювати життя людей на краще. Реалізації цієї місії сприяють ключові цінності компанії 👇

  1. Клієнти — наша пристрасть: слухати, вчитися та розвиватися.
  2. Інноваційність — невпинний пошук наступного найкращого досвіду для клієнтів.
  3. Підприємницький дух — гнучкість задля використання можливостей та перетворення потенціалу на реальність.
  4. Співпраця — працюємо в команді, вчимося на помилках, щоб успішно створювати цінність.
  5. Чесність — беззаперечно підтримуємо сумлінність і високі етичні стандарти.

Тому в компанії завжди чекають співробітників, які:

  • прагнуть покращити життя клієнта та шукають можливості для цього;
  • відкриті до змін та нових підходів;
  • пропонують та втілюють власні ідеї в життя;
  • готові до співпраці для досягнення спільної мети;
  • чесні зі собою, колегами, клієнтами та суспільством.
Київстар 7 Київстар 8
Київстар 9
Олена Варченко,
Head of Corporate Investigations
У Київстар команда щодня втілює корпоративні цінності в життя. Я зрозуміла, що в нас 100% метч на початку повномасштабної війни. Компанія фокусувалася на працівниках та їхній безпеці. Людям зберегли робочі місця та виплати, підтримали фінансово й психологічно.

Переваги роботи в Київстар

  • Безбарʼєрний простір — тут поважають кожного як особистість та допомагають зробити роботу приємною частиною життя.
  • Гнучкий графік та гібридний формат роботи.
  • Базові соціальні переваги та навіть більше.
  • Можливості для розвитку та керування карʼєрою.
  • Програми ментальної та емоційної підтримки для співробітників та їхніх родин.
  • Легка адаптація — колеги поруч від першого кроку.
  • Піклування про захисників — програма підтримки військових, ветеранів та їхніх родин «4.5.0. Нарешті вдома».
  • Відповідальна компанія, яка підтримує країну, суспільство та армію.
Київстар 10 Київстар 11

HR у Київстар — це про людей, а не про політики й процедури

Як проходить відбір у команду та онбординг

Шлях від кандидата до працівника Київстар проходить у декілька кроків:

  • знайомство — надішліть резюме, поділіться своїми очікуваннями, дізнайтеся у рекрутера більше про вакансію;
  • інтерв’ю з керівником — під час онлайн-інтерв’ю менеджер розповість про посаду та команду;
  • пропозиція про співпрацю — якщо у вас з компанією станеться метч, вас запросять приєднатися до команди Київстар.

У Київстар ти свій з першого дня. Кожен співробітник цінний та важливий для компанії, тому тут роблять багато для того, щоб новачки швидко та комфортно адаптувалися до роботи та почули фразу «ТИ НАШ».

По-перше, одразу після оферу новачок отримує доступ до застосунку Onboarding App, де можна знайти всю необхідну інформацію про компанію. По-друге, з перших днів новачків у чаті підтримує Колежанка, яка дає корисну інформацію та допомагає протягом трьох перших місяців. По-третє, безпосередній керівник протягом трьох місяців отримує сім листів з рекомендаціями для полегшення адаптації нового співробітника.

А в перший робочий день на новачків чекає оформлення, отримання необхідної техніки, матеріалів, доступів для віддаленої роботи, екскурсія компанією, доступ до Путівника Київстар та Welcome Box.

Київстар 12 Київстар 13

Більше деталей про онбординг та розпаковка Welcome Box 😉

Київстар 14
Катя Мельник,
старша фахівчиня з підтримки ментального здоров‘я співробітників
У мене не було страхів перед оформленням, однак я була дуже приємно здивована. Все пройшло просто та швидко, без зайвих бюрократичних процедур. Мій шлях до офісу зайняв більше часу ніж саме оформлення. Онбординг — це легко та зрозуміло з підтримкою колег. Атмосфера, яка панує в компанії, сприяє легкій адаптації. Завжди можна звернутись за порадою чи з питанням. Основний виклик для новачка — це поступово поглинати інформацію і не братись одразу за все. Завжди тримати руку на пульсі та робити паузу на 5 хв, щоб перевести подих і мати сили на нові звершення.

Як працюють у Київстар

Київстар 15 Київстар 16

У співробітників Київстар є можливість обирати гібридний або віддалений формат роботи. Ще з 2021 року понад 70% колективу міксували роботу в офісі та віддалено, нині близько 80% людей працюють переважно з дому.

Компанія має сучасні офіси по всій Україні, в яких, крім побутового комфорту, подбали також і про безпеку — всі укриття облаштовані робочими місцями та куточками для кавування. А якщо ви працюєте вдома, компанія надає все необхідне для комфортної роботи.

Навчання в Київстар

Київстар розвиває концепцію lifelong learning, адже світ постійно змінюється і, щоб не втрачати позиції, бізнесу потрібно регулярно апгрейдити знання та досвід команди.

Тому в компанії створили цілу екосистему, яка відкриває працівникам різноманітні можливості для навчання, зокрема:

  • мають платформу, на якій зібрали курси від Laba, SKVOT, robot_dreams, Projector Library, Coursera;
  • діляться записами курсів та вебінарів, як від внутрішніх спікерів, так і від зовнішніх;
  • розвивають майданчик для співпраці та обміну знаннями й експертизою — «Тьюторія», на якому кожен може виступити з цікавою темою;
  • проводять майстер-класи з тактичної медицини разом з партнерами;
  • навчають менторства та коучингу;
  • приділяють особливу увагу розвитку лідерів;
  • надають доступ до корпоративної електронної бібліотеки Yakaboo.

Компанія дає можливості, а кожен спеціаліст сам керує своїм розвитком, щоб рухатися до успіху та самореалізації.

Київстар 17 Київстар 18
Київстар 19
Арсен Петросов,
радник з юридичних питань
Важливо відчувати, що тебе підтримують, що ти — частина великої справи. Коли компанія турбується про тебе, надає можливості розвиватися і навчатися, ти готовий робити для неї більше.

Соціальні проєкти

Компанія реалізує програми підтримки співробітників та їхніх рідних, сприяє реінтеграції ветеранів та професійному розвитку спеціалістів без досвіду.

Програма реінтеграції ветеранів «4.5.0. Нарешті вдома»

Мета програми — підтримати працівників компанії, які захищають Україну, та створити умови, за яких колишнім воїнам було б комфортно повертатись до цивільного життя та роботи. Програма передбачає:

  • адаптацію ветеранів;
  • офбординг мобілізованих співробітників;
  • підтримку рідних військових та ветеранів;
  • підготовку HR, лідерів команд та колективу до взаємодії з ветеранами;
  • підтримку людей з інвалідністю;
  • посилення команди талантів Київстар ветеранами.

Компанія прагне, щоб колишні воїни відчували підтримку та вдячність за внесок у Перемогу України. Програма триває та розширюється.

Програма для спеціалістів з мінімальним досвідом роботи «БезВагань»

Це програма професійного розвитку спеціалістів з мінімальним досвідом роботи. Її учасниками можуть стати як випускники ВНЗ, так і люди будь-якого віку, які мають недостатньо практичних навичок за своїм фахом.

Учасники отримують підтримку менторів для швидкої адаптації та розвитку навичок. Програма працює за принципом «win-win»: компанія отримує мотивованих співробітників і розвиває культуру менторства, а учасники мають можливість почати кар'єру, змінити фах та отримати цінний досвід.

Про програму «БезВагань» з перших вуст

Побажання майбутнім київстарівцям від команди

Готові приєднатися до команди Київстар?

Обирайте свою вакансію та надсилайте резюме!

Київстар 20 Київстар 21
Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: