Laba Group

IT продуктові
Київ
Перевірена

Laba Group — українська EdTech-компанія, яка з 2015 року доводить: ви можете швидко зростати в професії, якщо володієте актуальними й системними знаннями. А команда Laba Group допомагає їх здобути.

Laba Group

Відгуки про Laba Group (7)

Розкажіть, як це працювати в компанії? Яка тут культура? Кому тут сподобається?

Додати відгук

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

7 відгуків

спочатку нові
за рейтингом спочатку нові за хронологією
1

В Laba — я вже 2,5 роки.
Наразі - тімлід команди продюсерів в Laba Ukraine.

Тут мені відгукується все — цінності, люди, бенефіти. Наприклад, знаючи, що в тебе безлімітна відпустка — приємніше планувати відпочинок; відшкодування англійської, спорту чи чекапів навіть мотивують їх відвідати/зробити.
Дружня класна команда, яка точно підсапортить у всіх питаннях, якісний онбординг, можливість мати або бути ментором. Хочеш зростати горизонтально — без проблем, вертикально — гуд, для кожного є сходинка і чіткі KPI для досягнення цілі.

Як продюсер — кайфую, що впливаю як на продукти, які створюємо, так і на фінансові результати компанії. Кожен з нас незалежний і самостійний у прийнятті рішень, внесенні змін. Немає мікроменеджменту і рамок з обмеженнями, є відкрите і демократичне керівництво.

Рада бути в спільноті лабівських профі, яких вже більше 700 осіб в різних країнах світу! Рада співпрацювати з топовими бізнес-експертами і надихатися ними щодня.

2

Вітаю! Хочу поділитися негативним досвідом співбесіди на посаду «Менеджерка з продажів» у robot_dreams. Спочатку цей досвід був максимально комфортним, зі мною оперативно сконтактувала рекрутерка компанії та запросила на співбесіду, на цьому етапі співбесіди все було також добре і мене запросили на особисту зустріч з Head of Sales компанії. Підʼїхала до офісу, мене не зустріли спочатку, чекала 5-10 хвилин, контактувала з рекрутеркою, щоб мене зустріли, далі розпочалося найцікавіше — співбесіда проходила російською мовою (що для мене ж неприпустимим), також мені ставили не тактовні питання, які не стосуються посади, почула в свою адресу декілька фраз «аткуда ми такіє асознаниє» та «ну подумай, ти ж умная девочка». Після співбесіди вихід з офісу я мусила шукати сама. Хоч мені й дуже подобалися продукти компанії, співпрацювати після такого досвіду бажання не має, на жаль.

3

Анастасіє, дякуємо за відгук! Нам щиро прикро, що ви отримали такий досвід. Ми з’ясовуємо ситуацію і вживемо заходів, щоб у майбутньому таких ситуацій не траплялось.
Вам дякуємо за ваш час, інтерес до продуктів компанії та позиції, а також бажаємо успіху у пошуках позиції та компанії, яка відгукнеться вам!

4
Олександр Косенко

Гарна компанія

5
Олександр Косенко

Сподобалось

6
Дмитрий Шовкопляс

Доброго дня, шановне IT суспільство. Сьогодні я хочу розповісти про мій негативний досвід співпраці з такою IT-школою, як robot_dreams. Насправді, це ціла мережа псевдошкіл — Laba та Skvot, але про це пізніше.

Ця історія почалася 19 березня на курсі SQL для аналітики. На початку ця контора навіть нагадувала курси: якась недопрацьована LMS, лекції, які завжди стартували із запізненням. Але все це були лише невеликі недоліки, на які я не звертав уваги, оскільки був максимально зосередженим та змотивованим. Після декількох занять мені зателефонував «адмін» і запитав про перші враження. На той момент мене більш-менш усе влаштовувало, тож я відповів, що все нормально.

Але це був останній момент, коли було більш-менш ОК. Станом на 21 травня в мене залишилося одне заняття і тільки дві перевірені домашні роботи. Перші питання почали з’являтися після тижня прострочки на перевірку домашніх робіт, але всіх незадоволених дуже швидко зупинили і пообіцяли, що домашні роботи будуть перевірені в найближчий час. Тож ми продовжили заняття.

Але час ішов, домашні роботи не перевірялися, теми ставали складнішими, і в якийсь момент я вже ні в чому не був упевнений: ні в домашніх роботах, ні на лекціях, ні навіть у собі. Я почав ставити запитання своєму викладачеві стосовно аліасів у SQL, зокрема, чому в мене не працює мій запит. На що через два дні отримав відповідь: «У мене все працює». Моєму обуренню не було кінця, оскільки я віддав чималі гроші за повний курс, а не за лекції без зворотного зв’язку, які можу знайти на YouTube. На початку наступного заняття я все ж таки отримав відповідь, але вона вже була неактуальною.

Я почав працювати над поверненням коштів, але мене запевнили, що такого більше не трапиться, і домашні роботи ось-ось будуть перевірені. Вони спекулювали на складних часах у країні, на відключеннях електроенергії, на всьому, що могло допомогти заспокоїти обурених людей, і їм вдалося. Але підійшов к кінцю черговий тиждень, домашні роботи з місця не зрушили. Інші люди, які проходили цей курс, почали хвилю незадоволення, питали, скільки можна чекати на перевірку, і вимагали повернення коштів. В цей час у Slack з’явився лектор з великим повідомленням, вибачався за все. Адміністратор всіх кликав у приватні повідомлення. Очевидно, щ

о гроші ніхто не планував повертати, кожен отримав ще пачку додаткових обіцянок і, УВАГА, додаткові дедлайни по наших домашніх роботах (які не перевіряються). Коли я питав про повернення, мені запропонували новий курс у ЗАПИСІ через ЧОТИРИ МІСЯЦІ!!

Я спілкувався з 4-5 адміністраторами, намагався достукатися до їхньої совісті, але все марно. Гроші, авжеж, ніхто повертати нехотів, вони розповідали, що оскільки всі заняття будуть проведені, вони нічого не винні, та й взагалі, треба було раніше казати.

Я провів невеличке розслідування і виявив, що robot_dreams, Skvot, Laba та ще декілька компаній — це все ТОВ «ЛАБА». Це одна велика контора брехунів, тож я максимально не раджу зв’язуватися ні з ким із них.

7

(додаю ту ж відповідь, що і на відгук на dou.ua)

Дмитро, вітаю!
Мене звати Богдан Боровяк, я Head of Production в robot_dreams. Дякую за ваш розгорнутий фідбек, спробую на нього відповісти.



Я знав, що на цьому потоці були складнощі і від учора вникаю саме у вашу ситуацію. 

Якщо коротко: обставини лектора критично вибили його із дедлайнів, лектор на курсі був один, а ми, як освітня платформа, не мали «плана Б» — тут я погоджуюсь. 
Я розумію, наскільки важливий своєчасний зворотний зв’язок для успішного навчання, в цьому кейсі ми його забезпечили не одразу.


Станом же на зараз більшість домашок перевірено. В якості наших вибачень за затримку ми всім студентам дали бонусний курс, доповнили курс додатковими QA-сесіями з лектором і продовжили дедлайни здачі наступних ДЗ. 


Що стосується продовження навчання на наступному потоці, тут мабуть до вас не донесли інформацію. Цей курс не буде повністю у записах (бо тоді то дійсно був би ютуб). Це буде авторський курс з новим лектором у гібридному форматі, де відеозаписи теорії будуть підкріплюватися онлайн-практикумами з лектором, де студенти будуть розбирати і вивчати SQL на прикладах і кейсах. Ми змінюємо формат, бо так він дозволить додати більше практичної цінності в продукт, не «роздуваючи» його, а ще, курс буде менше залежати від графіків відключень.



І на останок, Дмитре.
Цей кейс, як ви можете бачити по відгукам на dou чи сайтах-агрегаторах, є для нас виключенням. І для мене особисто цей досвід такий же неочікуваний і неприємний, як і для вас. Але зовнішні обставини іноді впливають на процес більше ніж ми самі можемо вплинути.

В будь-якому разі, особисто мені і всій команді щиро прикро за цей випадок. 



Якщо для вас буде актуальний перенос на інший потік або ви будете готові розглянути інші варіанти продовження комунікації, напишіть мені в LinkedIn. Він прив’язаний до мого профілю на dou.ua.


Гарного дня! Бережіть себе.

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: