Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '455' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1073036 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

П’ять причин для підвищення у 2024 році П’ять причин для підвищення у 2024 році – Happy Monday
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

П’ять причин для підвищення у 2024 році

22.04.24 Кар'єра 4 хв читання

Привіт, я Даніелла Шихабутдінова, Chief Operations Officer Weblium — першого глобального конструктора сайтів з українським корінням. Свою кар’єру в компанії я починала з HR-напряму, і цей досвід щодня стає мені в пригоді. Я знаю, які якості цінує роботодавець і що потрібно працівникам, щоб отримати підвищення у 2024 році. 

Даніелла Шихабутдінова

Для кожної професії потрібен особливий набір навичок, але в головному — так званих софт скілах —  сходяться майже всі. Саме на них я й рекомендую сконцентруватися, якщо хочете рухатися вгору кар’єрними сходами.  


1. Відповідальність і трудова етика


У кожній компанії цінують співробітників, що не просто знають свою справу, а й відповідально ставляться до її виконання. Це стосується й оптимізації часу, і своєчасного інформування про ті чи інші етапи роботи, і старанного виконання обов’язків. Не йдеться про роботу понад норму, ні: я наголошую саме на виконанні своїх безпосередніх завдань. 

Кожна людина може запізнитися на роботу, від цього ніхто не застрахований, але ваше завдання як відповідальної людини — не тільки мінімізувати шанс цієї події, а й за необхідності вчасно попередити керівника та колег. Це говорить не лише про рівень вашої відповідальності, а й про ставлення до роботи. 

Ще один важливий софт скіл, на який раджу звернути увагу, — це вирішення конфліктних ситуацій. Такі моменти можуть виникнути в будь-якому колективі з багатьох причин, і важливо вчасно оцінювати їх і запобігати їм. Для цього читайте тематичну літературу та проходьте тренінги, а головне — відразу розмовляйте про проблеми з колегами та керівниками. Уміння правильно виходити з конфлікту —  серйозний бонус до швидкого підвищення.


2. Швидка адаптація


Наш світ — це історія змін і революцій, зокрема технологічних. Він не стоїть на місці й постійно підкидає нам нові умови. Чого тільки варті останні чотири роки — пандемія, війна, фінансові кризи, стрімкий розвиток нейромереж, масовий перехід компаній на віддалену роботу, блокчейн-технології тощо. У таких умовах кожному співробітнику, що йде на підвищення, важливо вміти швидко адаптуватися до нових ситуацій. 

Багато людей не люблять зміни й важко змінюють свої звички. Тому гнучкість і адаптивність — це не просто слова в резюме, а конкурентна перевага. Бути відкритим до нового означає бути на крок попереду й бути ефективним у новому середовищі. Це стосується не тільки глобальних змін, а й роботи в колективі: адаптація до звичок колег, особливостей керівництва, правил корпоративної культури.

З огляду на свій досвід на посадах різного рівня скажу, що посада керівника (яка, ймовірно, і є метою підвищення) — це низка нестандартних завдань, для виконання яких часто потрібно знаходити неординарні рішення. На їхню частку припадає вагома частина роботи, що розбавляє рутинні завдання та вимагає гнучкості й адаптації. 


3. Висока особиста мотивація


Керівники цінують співробітників, що можуть самостійно виконувати завдання без постійного контролю. Це питання банальної економії часу та ресурсів, адже неможливо відстежити й контролювати всі процеси. Для цього потрібна якісна віддача та зворотний зв’язок, а отримати їх можна тільки від мотивованих кадрів.

Мотивований співробітник усвідомлює свої зобов’язання і важливість їх виконання. Він не потребує постійного контролю і самостійно виконує свої завдання. Висока мотивація допомагає нам не стояти на місці та бути гнучкішими. Ми вивчаємо нові інструменти й набуваємо навичок, щоб як мінімум зберегти свою актуальність на робочому місці, а як максимум — навчитися нового й отримати підвищення. Цей процес — постійні перегони, і витримати їх без стимулу — важко.

Звичайно, чималу роль у мотивації відіграє внесок компанії — забезпечення комфортного середовища та злагодженості колективу. Сприятлива корпоративна культура є запорукою підвищеної мотивації, впевненості у своїх силах, бажання самореалізовуватися та розвиватися.


4. Професіоналізм


Висока мотивація та усвідомлення відповідальності ведуть нас до наступного пункту — професіоналізму. Він охоплює не тільки знання та навички, а й поведінку, яка слугує прикладом, і вивчення нових аспектів професії. Усі компанії цінують ці якості, а хороші компанії допомагають їм розвиватися: 

  • проводять тренінги та стажування;
  • дають більше свободи у своїй зоні відповідальності та прав керівника;
  • пропонують більше можливостей для розвитку своїх навичок;
  • стимулюють зворотний зв’язок і якісну відповідь на нього. 

Цікаво, що лояльність як причину для зростання відзначають тільки наймачі, а от більшість співробітників не вважають цю навичку важливою для успішної роботи та підвищення в сучасних компаніях. Зміна місць роботи сьогодні — це звичайний процес. А роботодавці, які справді дбають про співробітників і пропонують їм умови для професійного зростання, зрештою доб’ються й лояльності.


5. Ефективна комунікація

Будь-яка організація — це організм, у якому живуть безліч людей найрізноманітніших характерів. Щоб ефективно працювати та розраховувати на підвищення, важливо вміти спілкуватися з кожним із них: не тільки з найближчими колегами та безпосереднім керівництвом, а й з іншими відділами, клієнтами, партнерами. 

Ефективна комунікація дає змогу миттєво обирати стратегію поведінки з будь-якою людиною, розуміти доречність пропозицій та їхню подачу. Хоч би якими щасливими були інтроверти, але правильне спілкування та вміння підтримати діалог є невіддільною частиною роботи та суттєво впливають на шанс підвищення.

Кожна людина — це безліч рис характеру, професійних навичок, особистих якостей і здібностей. Її неможливо підігнати під єдиний список вимог, як і знайти стовідсотковий рецепт для підвищення, але це й не потрібно. Важливо просто йти вперед: розвивати себе та свої компетенції, допомагати в цьому своїм колегам і компанії. У цій синергії і є відповіді на всі питання та досягнення всіх цілей!

Шукаєте роботу?

Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉

Вакансії

Читайте також

Чому вас не підвищують і як це виправити? 6 порад для розмови з керівником

Як просити про підвищення правильно?

Як просити підвищення зарплати, щоб зрештою його отримати?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!