Ви не готові їздити в офіс щодня і хочете працювати зі зручного для вас міста та місця — тоді ця добірка для вас. Ми зібрали вакансії у різних сферах, що передбачають віддалений формат роботи.
1. SMM-менеджер/ка до Aroma Fields
Український виробник ефірних олій Aroma Fields шукає SMM-менеджера. Обов’язки: просувати бренд компанії в інстаграмі; складати та реалізовувати контент-план; писати тексти для сторіз та дописів; готувати креативи (фото, відео, інфографіка); відповідати в дірект та в коментарях; налагоджувати співпрацю з блогерами тощо. Потрібна людина, яка стежить за трендами та враховує їх у своїй роботі; вміє користуватися інструментами для редагування і створення контенту; має гарний смак; вміє працювати з камерою та знімати гарні фото та рілз; ввічливо спілкується з клієнтами в діректі/коментарях.
2. L&D Specialist до ОККО
ОККО шукає L&D Specialist, який / яка буде проєктувати та розробляти людино-орієнтовані навчальні рішення, використовуючи перевірені теорії, практики та методи навчального дизайну; адаптувати та трансформувати програми аудиторних навчань у програми дистанційного навчання; співпрацювати з ключовими зацікавленими сторонами для визначення потреб та запиту у навчанні; аналізувати потреби цільової аудиторії, визначати та формулювати навчальні цілі тощо. Від кандидатів очікують знання та розуміння принципів, методів та моделей навчального дизайну (Instructional Design); знання методів аналізу та визначення потреб у навчанні; базових знань та розуміння UX/UI дизайну; базових знань та розуміння проєктного менеджменту та інших.
Як працюється в ОККО?
Дізнайтеся більше про цінності компанії, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати
3. Маркетолог освітнього проєкту до POKLYK
POKLYK шукає маркетолога / маркетологиню. Основні завдання: побудувати та наповнити воронки продажів; налаштувати та наповнити email-розсилки; продумати лід-магніти; організувати та контролювати роботу підрядників (дизайнер, копірайтер, технічні спеціалісти); провести аудит сайту та розробити рекомендації для покращення; розробка та тестування рекламних креативів; ведення та аналіз рекламних кампаній. Ідеальний кандидат: має досвід в продажі послуг (чудово, якщо з освітніми продуктами, але не обов’язково); має досвід планування та коригування воронок; готовий багато речей робити власноруч; вміє якісно працювати з аналітикою.
4. Chief Operating Officer (COO) до Projector Foundation
Projector Foundation шукає COO, який / яка буде будувати операційні процеси, керувати командою, фінансами та фандрейзинговою системою. Обов’язки: розробка та впровадження операційної стратегії; управління повсякденною операційною діяльністю, забезпечення ефективності процесів; розробка та впровадження стратегій залучення фінансування для підтримки діяльності організації тощо. Буде метч, якщо ви маєте: успішні кейси розробки та впровадження операційних стратегій; вміння оптимізувати процеси для підвищення продуктивності; досвід створення стратегій залучення фінансування та роботи з донорами; знання у бюджетуванні та забезпеченні фінансової стабільності; досвід підбору, оцінки та мотивації команди.
Як працюється в Projector?
Дізнайтеся більше про цінності компанії, команду, робочі процеси та відбір кандидатів
Читати
5. UX-райтер (JET) до Київстар.Тех
Kyivstar.Tech шукає UX-райтера / райтерку, що створюватиме контент для додатка JET. Потрібно буде проєктувати контент для користувацьких задач (від заголовків, форм і кнопок до транзакційних імейлів та інструкцій); пояснювати складне простими словами; досліджувати ефективність та зрозумілість інтерфейсних текстів; працювати з тоном та голосом продукту; готувати реліз ноутс. Спеціаліст, якого шукають: досконало володіє українською мовою; працював UX-райтером/дизайнером контенту у продуктовій компанії понад 2 роки; вміє працювати з аналітикою та юзабіліті-сервісами; має досвід роботи з CMS (будь-якою); базово знайомий із сервісами проєктування інтерфейсів (Figma або інші).
6. Менеджер по роботі з новими клієнтами до Ampli
Підлітковий акселератор Ampli шукає менеджерів по роботі з новими клієнтами. Ідеальний кандидат — це людина, яка цінує спілкування із людьми та знаходить в цьому натхнення для особистісного розвитку; має гарну розмовну та письмову українську; має досвід в продажах від 1 року; шукає можливості розширювати свій досвід спілкування; має активну життєву позицію; проживає в Україні. Основні завдання: обробка вхідних заявок на навчання; проведення відеоконсультацій з елементами пробного заняття для майбутніх студентів онлайн; консультування та продаж курсів, робота в СRM.
7. Маркетинг менеджер до Кози Дерези
Koza Dereza шукає маркетинг-менеджера / менеджерку. Основні обов’язки: розробка та впровадження маркетингової стратегії, імплементування та контроль за її дотриманням; планування, організація, контроль та аналіз ефективності маркетингових та рекламних онлайн- та офлайн-активностей; участь в розробці контенту, проєктів, акцій, рекламних матеріалів та кампаній. Їх планування та проведення; постановка і контроль задач по розробці контенту та інші. Вимоги: досвід роботи в маркетингу від 2-х років; досвід створення та імплементування маркетингових стратегій; досвід постановки та аналізу зовнішньої та внутрішньої аналітики; досвід роботи з Google Analytics, Facebook та Google Ads.
8. SMM менеджер до Giraffe Software
Giraffe Software шукає SMM-менеджера / менеджерку. Обов’язки: глибокі дослідження галузевих тем для створення унікального контенту; розробка різноманітного контенту для наших соціальних медіаакаунтів (LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook, YouTube); співпраця з маркетинговим відділом для розробки стратегії SMM; редагування та вдосконалення контенту з метою поліпшення його зрозумілості тощо. Вимоги: творчий підхід; мінімум пів року досвіду у сфері SMM в ІТ-індустрії (LinkedIn); досвід роботи з SMM-інструментами та аналітичними системами LinkedIn, X, Meta; рівень англійської мови від Upper-intermediate; відмінні навички письма та редагування.
9. Customer Support Specialist до HealthJoy
HealthJoy шукає Customer Support Specialist. На цій позиції ви будете нести відповідальність за обробку запитів клієнтів (тікетів); спілкуватиметеся з клієнтами за допомогою чату та телефонних дзвінків, щоб проконсультувати та допомогти отримати високий рівень медичних послуг; шукатимете лікарів, лікарні та інші заклади охорони здоров’я, які найбільш точно відповідають потребам клієнтів тощо. Необхідні досвід та навички: досвід роботи від 6 місяців; досвід у Customer Support/Customer Service буде плюсом; високий рівень англійської мови (Upper-Intermediate+); сильні навички критичного мислення (здатність ставити питання, збирати відповідну інформацію, продумувати рішення та висновки); здатність пристосовуватися до частих змін; високий рівень емпатії у щоденній взаємодії з клієнтами та колегами.
10. Social media manager до Happy Monday
Ми в Happy Monday шукаємо SMM-фахівця. Що ви будете робити: вести сторінки Happy Monday у соцмережах (Telegram, Instagram, Facebook, LinkedIn); створювати та публікувати унікальний контент; генерувати ідеї, втілювати їх та відстежувати результати; писати тексти та підводки для публікацій у соцмережах; комунікувати з користувачами, модерувати коментарі та запити; ставити чіткі ТЗ дизайнерам. Вимоги: мати успішні кейси просування та розвитку Telegram, Facebook, Instagram, LinkedIn та інших платформ; бездоганна грамотність і знання правопису, любов до фемінітивів; володіння англійською мовою щонайменше на рівні B1; вміння користуватися відео- та графічними редакторами на базовому рівні.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від найкращих українських та міжнародних компаній
Переглянути
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Знижуємо робочий стрес: чому ваші термінові завдання насправді не горять
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів