Експерт з перемовин вважає, що «продуктивне робоче середовище не повинно пригнічувати конфлікти». Навпаки, їхнє спільне розв’язання може підвищити задоволеність роботою.
Уникання конфліктів з керівниками та колегами може здатися розумним варіантом, але Вільям Урі, засновник Програми ведення перемовин Гарвардського університету, каже, що це призведе до ще більшої незадоволеності роботою.
Чому не варто уникати конфліктів
«Нам потрібно більше конфліктів на роботі, особливо тих, які є конструктивними — те, що можна назвати “творчим тертям”», — каже в інтерв’ю Forbes Вільям Урі.
«Так само як у здорових шлюбах, де партнери не уникають проблем, продуктивне робоче середовище не повинно пригнічувати конфлікти», — вважає він.
Урі пояснив, що люди уникають конфліктів, бо почуваються в них некомфортно, але це може лише погіршити ситуацію. «Замість того, щоб уникати жорстких розмов зі своїм босом, які можуть призвести до незадоволеності роботою або навіть до звільнення, подумайте про початок конструктивного діалогу», — каже експерт.
Він пропонує стратегію, яку назвав «вихід на балкон»: зробити крок назад і зрозуміти та визначити свої потреби та цілі. Наприклад, якщо ви хочете просити у керівника про підвищення, варто повернутися до причин, чому це для вас важливо, та обговорити їх.
Читайте також: Чому не варто боятися конфліктів у команді та як розв’язувати їх у три кроки
Робота може бути схожа на повернення до школи
Експертка із робочих місць Розалінда Вайзман, авторка книги «Queen Bees and Wannabes», яка стала джерелом натхнення для фільму «Круті дівчата» (2004), порівнює корпоративну політику та середню школу.
Як і старшокласники, працівники також можуть ображатися та переживати — наприклад, коли їх не запрошують на зустріч або хтось приписує собі заслуги за їхню роботу.
Вайзман пояснює, що люди за своєю природою можуть повертатися до тої самої поведінки, що й у підлітковому віці. Як приклад — працівники бояться просити про підвищення, остерігаючись наслідків та покарань. Цей страх може заважати їм вільно висловлювати свою думку та шукати нові робочі можливості. Тому експертка радить не боятися конфронтацій та відкрито висловлювати думки.
Шукаєте роботу?
Десятки вакансій чекають на ваше резюме →
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Знижуємо робочий стрес: чому ваші термінові завдання насправді не горять
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів