Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1780' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=305752 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Пошук роботи: що ще робити, якщо ідеальне резюме у вас вже є
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Чому ідеальне резюме не гарантує працевлаштування

16.03.21 Поиск работы Пошук роботи 7 хв читання

Ви прочитали 100500 статей про те, як скласти ідеальне резюме, та врешті підготували його. Чи можна вважати, що «золотий ключик», себто робота мрії, вже у вас у кишені? На цю тему розмірковує в статті Валерія Крамар, Recruitment Team Lead HR-компанії UniSkill.


Звичайно, наявність якісного професійного резюме дає вам багато переваг, але воно точно не здатне телепортувати вас у компанію вашої мрії. Адже пошук роботи складається з багатьох етапів, до яких також варто готуватися. І створення резюме — це один із перших кроків.

Перший крок до омріяної роботи — якісне резюме

Онлайн-гайд від Happy Monday допоможе скласти резюме, яке точно сподобається роботодавцям  👉

До гайду

У цій статті я буду вживати словосполучення «ідеальне резюме», маючи на увазі структуроване резюме, з коротким описом досвіду роботи, функцій, досягнень та навичок. Але варто зазначити, що не існує чарівного шаблону, за яким потрібно скласти резюме, щоб отримати бажану пропозицію про роботу. Так само як жодне найідеальніше резюме — не гарантія того, що ви легко знайдете роботу.

Що ж тоді допоможе потрапити в компанію мрії або на бажану посаду? Розглянемо важливі етапи.


1. Шукаємо, куди відправити резюме


Уявімо, що ви приготували найвишуканішу вечерю у своєму житті. Накрили стіл, гарненько прикрасили квартиру, відкоркували шампанське, але забули покликати на цю чудову вечірку своїх друзів. Й ось ваша найсмачніша страва холоне разом із закусками на столі, а із шампанського повільно вивітрюються бульбашки.

Якщо скласти найідеальніше резюме у світі й залишити його файлом на робочому столі — пошук роботи точно не буде швидким та ефективним.

Згадуючи аналогію з вечерею, варто спочатку скласти список тих, кого ви хочете або, навпаки, не хочете бачити на своїй вечірці. А потім залишається справа за малим — подзвонити та запитати про плани на вечір. Можливо, хтось із них не відповість на дзвінок, можливо, хтось не зможе прийти, але якась частина з цього списку точно буде рада вашому запрошенню. Вуаля, от у вас уже є перші гості.

Так само варто поводитись і під час пошуку роботи. Для того, щоби зробити цей процес більш ефективним та швидким, потрібно скласти список компаній та позицій, які вам цікаві.

Якщо такий список скласти нелегко, можна розпочати з тих сфер, позицій та компаній, які вам точно не цікаві. Наприклад, для когось це можуть бути сфера логістики, фармацевтики або IT. А для когось сфера діяльності компанії не буде критично важливою, але матиме значення позиція. Звузьте коло пошуку до тих компаній і посад, в яких вам хочеться розвиватися.

Далі варто відвідати сайти цих компаній та перевірити наявність вакансій. Навіть якщо компанія наразі не має відкритих позицій — на корпоративному ресурсі часто можна знайти контакти HR-департаменту. Туди можна написати листа або зателефонувати.

Бувають ситуації, коли компанія з різних причин не афішує вакансію, хоча спеціаліста шукають. Крім того, у компаній часто існує зовнішній кадровий резерв база кандидатів, до яких роботодавець буде звертатися перш за все, коли вакансія буде відкрита.

Також ви завжди можете звернутися до LinkedIn. Це професійна мережа, яку рекрутери часто використовують під час пошуку співробітників. Заповнений профіль в LinkedIn та напис «Відкритий до пропозицій» роблять вас значно помітнішим для HR-спеціалістів, котрих у цій мережі досить багато. Хтось із них може написати вам.

Стукайте в усі двері. Хоч одні точно відчиняться. 

Що не варто робити

Якщо надсилати резюме на всі вакансії, не зважаючи особливо на обов’язки та вимоги — можна зіштовхнутись із великою кількістю відмов та зіпсувати свою репутацію.

Усі ми маємо певний набір навичок, особистих якостей, досвіду, який може бути релевантний до вакансії або ні. Наприклад, якщо я зазначаю у вакансії, що досвід роботи в логістичній сфері обов’язковий, — я очікую, що пошукач зверне на це увагу та зважить, чи відповідає він цій вимозі.

Здавалося б, це логічно, але часто я одержую резюме одного й того ж кандидата на різні позиції в компанії. І такі резюме запам’ятовуються, попри велику кількість інших.

Я щиро вірю в те, що як людина робить щось одне — так вона робить і все інше. І той факт, що людина надсилає резюме, не звернувши уваги на обов’язки або вимоги до кандидата, характеризує її не з кращого боку.


2. Готуємося до співбесіди


Й ось ми вже на половині шляху до роботи мрії. Наступний етап — співбесіда — дуже важливий, тому до нього точно варто підготуватися. Що ж саме варто зробити?


Проведіть аудит інтернет-ресурсів компанії

Відвідайте сайт компанії та її сторінки в соціальних мережах і ознайомтеся з її діяльністю. Тут можна знайти інформацію про команду, корпоративну культуру та загальну атмосферу в компанії. Звісно, описане не обов’язково відповідає дійсності, але на даному етапі ця інформація може стати для вас підказкою щодо поведінки на першій зустрічі.


Складіть список запитань до роботодавця

Варто підготувати список запитань, які допоможуть прояснити ваші вимоги до роботи та роботодавця. Це можуть бути питання про кількість людей у компанії, команді або на проєкті, про технології, які використовує компанія, і про те, хто є основним клієнтом. Усе залежить виключно від сфери діяльності бізнесу, вакансії та ваших особистих очікувань.

Ставити питання на співбесіді важливо. Вони не тільки допоможуть вам зрозуміти суть вакансії, оцінити, наскільки вона вам цікава та релевантна до вашого досвіду, а й продемонструють рекрутеру чи HR-у вашу зацікавленість та проактивність. Часто це може бути вкрай важливим для роботодавця.


Приділіть увагу організаційним моментам

Співбесіда — це момент, коли ви вперше зустрічаєтесь із представником компанії віч-на-віч. Й оскільки це перший контакт, варто потурбуватися про те, щоб і вам, і співрозмовнику було комфортно.

Як підготуватися, якщо у вас буде онлайн-співбесіда?

  • встановити/протестувати програми, за допомогою яких відбудеться інтерв’ю (якщо в цьому є необхідність);
  • перевірити якість зв’язку;
  • попередити співмешканців та організувати тишу у квартирі. Або підготувати навушники, щоб і вам, й інтерв’юеру було добре чутно один одного;
  • звісно, слід під’єднатися в зазначений час 🙂

Як підготуватися, якщо у вас буде офлайн-співбесіда?

  • сплануйте свій маршрут, зважаючи на ситуацію на дорогах, щоби не запізнитися;
  • якщо все-таки запізнюєтесь — завчасно попередьте інтерв’юера про це;
  • найкраще — прийдіть на зустріч за 5–10 хвилин до її початку, щоби перевести подих та налаштуватися на співбесіду.

Але не варто приходити на 30 хвилин раніше, бо у HR-а може бути інша зустріч, і він не матиме змоги навіть зустріти вас.


3. Презентуємо себе на інтерв’ю


Під час співбесіди у вас буде можливість презентувати себе як кандидата, тому раджу також підготуватися до цього завчасно. Не потрібно вивчати своє резюме напам’ять та переказувати його слово в слово. Але те, як ви говорите про себе та свій досвід, може бути важливо для роботодавця.

Для кожної позиції існує ряд якостей або поведінкових компетенцій, на які інтерв’юер буде звертати увагу. Для бухгалтера, наприклад, це може бути структурне й аналітичне мислення та уважність до деталей, а для менеджера з продажів — комунікабельність, аргументація та орієнтація на результат.

Та найважливіший інгредієнт успішної співбесіди — щирість та відвертість. Як би ви не готувалися до співбесіди та яку б інформацію не зібрали про компанію — будьте собою. Тоді, навіть якщо з тих чи інших причин ви отримали відмову після інтерв’ю, якщо вам вдалося налагодити контакт з інтерв’юером — він точно буде пам’ятати вас. Та через тиждень, місяць, рік зможе повернутися до вас з іншою вакансією.

Кожна точка вашого контакту з компанією — це можливість проявити себе та налагодити зв’язок. Резюме — це лише ваш пропуск до корпоративного світу, перший крок на шляху пошуку роботи. Якщо навчитися користуватися цим пропуском та приділити час підготовці до наступних кроків — результат не змусить себе чекати й зовсім скоро ви отримаєте пропозицію роботи від компанії вашої мрії.

Маєте ідеальне резюме і готові шукати роботу?

Тоді шукайте свою вакансію серед пропозицій від крутих українських та міжнародних роботодавців →

Вакансії

Читайте також

Середньовіччя, бароко, новий час: в якій епосі працює ваша компанія

Джоб-оффер: інструкція з використання для кандидатів і рекрутерів

Чи варто подаватися на вакансію, якщо ви не відповідаєте всім вимогам?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: