На найпопулярніші питання про LinkedIn відповідає консультантка з розвитку кар’єри і LinkedIn-стратегиня Ольга Юрченко.
Ще не зареєстровані у LinkedIn? Розповідаємо, чому вам обов’язково потрібна ця соцмережа.
Читати
1. Як шукати роботу у LinkedIn?
Використовуйте пошук
У LinkedIn є окремий розділ для пошуку роботи — «Вакансії» (Jobs), але можна використовувати і звичайний пошук. Вводьте туди необхідні ключові слова, які можуть бути в описі вакансії (назва посади, компанії тощо). Також корисно підписатися на цікаві компанії і відслідковувати їхні вакансії.
Створіть сильний профіль
Якщо ви зараз активно шукаєте роботу, у вас має бути сильний профіль і хороша мережа контактів. Правильно заповнений профіль — це 15-20% успіху в LinkedIn, у такому випадку ви з’являєтеся в пошуку рекрутерів. Інші 80-85% — це вміння створювати і підтримувати стосунки з людьми, які можуть допомогти вам із працевлаштуванням.
Покажіть свою відкритість
Якщо ви активно шукаєте роботу, продемонструйте, що ви відкриті до нових можливостей, увімкнувши відповідну функцію у профілі.
Також можна заповнити вкладку «Професійні інтереси» (Career interests) і вказати, наскільки активно ви шукаєте роботу, які позиції вас цікавлять і де територіально. Після заповнення цих даних ви почнете з’являтися у результатах пошуку рекрутерів відповідно до ваших професійних інтересів.
Активно спілкуйтесь
Беріть участь в обговореннях у групах, публікуйте пости і статті, розширюйте мережу контактів.
Намагайтеся відгукуватися на вакансії, попередньо поспілкувавшись і поставивши питання НR-у чи рекрутеру. Так ви зможете прояснити для себе важливі подробиці і зрозуміти, чи варто взагалі надсилати резюме, заощадивши таким чином свій час і час людини, відповідальної за вакансію.
Пам’ятайте про приховані вакансії, які ви не побачите ані в LinkedIn, ані на сайтах пошуку роботи. Єдиний спосіб дізнатися про них — знайомитися з рекрутерами, менеджерами з персоналу, звертатися безпосередньо до компаній. І LinkedIn для цього ідеально підходить.
Завдяки активній присутності у LinkedIn ви потрапите на радар потенційних роботодавців.
2. Як часто потрібно оновлювати профіль у LinkedIn?
Частота оновлення профілю залежить від ваших професійних цілей.
Припустимо, ви вже створили ефективний профіль. Такий профіль важливо просто підтримувати: робити аналіз ваших досягнень (раз на 3 місяці), додавати виконані проєкти, курси, які ви пройшли, нові навички та сертифікати. Подумайте також, як візуалізувати вашу роботу за допомогою мультимедіа файлів. Фотографію бажано оновлювати хоча б раз на рік.
Пости і статті — теж варіант оновлення та посилення профілю. Адже LinkedIn — це мережа для обміну професійною інформацією. Періодичність публікацій залежить від ваших цілей, але якщо ви вже зараз почнете активно коментувати пости інших учасників, публікувати одну статтю на місяць і писати 1-2 пости на тиждень, то будете помітно виділятися, демонструючи експертні знання у своїй галузі.
Після перегляду вашого профіля будь-якій людині має бути зрозуміло, хто ви, у чому ви професіонал, про що вас можна запитати і що вам можна запропонувати.
3. Якою мовою краще вести профіль у LinkedIn?
LinkedIn підтримує 24 мови світу, зокрема російську. Української версії сайту немає. Я рекомендую обирати мову профілю згідно ваших професійних цілей і сфери діяльності.
Дайте собі відповідь на такі запитання:
- якою мовою пишуть і розмовляють лідери думок у вашій сфері;
- чи виходить вектор вашого професійного розвитку за межі країни (і це питання стосується не потенційного переїзду, а того, де ви знаходите інформацію у своїй сфері).
У LinkedIn є можливість створювати профіль двома мовами. Для людей, які переглядають ваш профіль, він буде відображатися тією мовою, яку вони використовують на сайті.
Сподіваюсь, ці поради допоможуть вам розібратися у основах LinkedIn, зробити перші кроки і ефективно використовувати цю соціальну мережу у своїх професійних цілях.
Якщо вам потрібне знайоме обличчя у LinkedIn, підписуйтесь там на Happy Monday 🙂
ПідписатисяЧитайте також
Нетворкінг та пошук роботи у соцмережах: навіщо, як та невже працює
7 ошибок, которые могут привести к неудаче в LinkedIn