Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1779' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=14229 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

На що ще звернути увагу, окрім резюме, коли шукаєте роботу
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

«Резюме неважливе, але необхідне». Ольга Роєнко — про те, що ще впливає на працевлаштування

11.09.19 Пошук роботи 4 хв читання

Креативна підприємиця, СЕО Royenko Agency і спікерка минулої події Disrupt HR Kyiv Ольга Роєнко розповідає, на що звертає увагу при підборі команди, та дає поради тим, хто шукає роботу.  

Я не вірю в резюме. Для мене резюме — як ксерокопія трудової книжки. Важливо, щоб було і виглядало пристойно, але насправді дуже поверхнево відображає, якими знаннями і навичками володіє людина. Саме тому я не вірю в резюме, а вірю в людей, які вміють зрозуміло пояснювати, що вони знають, роблять і чого прагнуть. 

Набираючи команду в Royenko Agency, я лише один раз уважно переглядала резюме – коли шукала собі ассистента. У подальшому я запрошувала до команди конкретних людей, з якими ми потім разом визначали, який напрямок роботи в них виходить найкрутіше. Але це власний досвід і humble opinion 🙂

А втім, у силу специфіки своєї роботи (ми запускаємо in-house функцію маркетингу в компаніях) майже кожного місяця я переглядаю близько 5-10 резюме кандидатів на посаду маркетолога-комунікаційника і за результатами проводжу 3-4 зустрічі. 

Скажу чесно: у деяких ситуаціях я завантажую резюме за 5 хвилин до зустрічі — щоб мати більше інформації про кандидата. Бо ще до цього етапу (зустрічі і перегляду резюме) в мене вже на 70% сформовано уявлення, з ким я буду розмовляти. Зараз поясню, як так виходить.

Перший крок до омріяної роботи — якісне резюме

Онлайн-гайд від Happy Monday допоможе скласти резюме, яке точно сподобається роботодавцям 👉

До гайду


5 джерел, які розповідають про вас значно більше, ніж резюме 


1. Супровідний лист. Багато кандидатів навіть не уявляють, наскільки важливо написати супровідний лист змістовніший, ніж просто «Чув (-ла), у вас є вакансія, у вкладенні — резюме». Інколи лист буває навіть без тексту чи хоча б теми — просто резюме. Отже, якщо людина в листі розповідає про свою відповідність вакансії і ставить уточнюючі питання — нам вже є про що випити каву. 

2. Соціальні мережі. Я вважаю так: класному маркетологу та комунікаційнику завжди є що сказати. Саме тому її / його стрічка у фейсбуці не може бути порожньою чи складатись з чужих репостів. Суб’єктивно для мене це дуже підозріло 🙂

3. Хто вас може порадити. Більшість наших кандидатів відгукуються на вакансію завдяки нашим соцмережам і рекомендаціям конкретних людей. Тому важливо, щоб була певна кількість спільних знайомих, які можуть надати інформацію про кандидата off records. 

4. Розповідь про себе. Моє улюблене питання: «Що найважливіше я повинна про вас знати як про професіонала і як про особистість?». Якщо людина просить конкретизувати питання або взагалі не знаходить відповіді — біда. 

5. Розповідь про інших. Якщо людина на першій зустрічі говорить погано про своїх колишніх колег чи роботодавців, це страшенно відштовхує.  

Виходить, що резюме — не такий вже й важливий документ. Але все ж таки воно необхідне, і тому має бути складене до ладу і з повагою до читача.


Як можна покращити ваше резюме 

  • Пишіть не тільки назву колишньої компанії, але й специфіку бізнесу. Якщо ви раніше працювали у маловідомому місці, то навряд чи хтось здогадається, чим займається ТОВ «Біргеншнап». 
  • Описуйте свою посаду і функціональні обов’язки. 
  • Для кожної позиції вказуйте свої досягнення: що ви зробили та чого досягли — це демонструє, що крутого відбулось у компанії завдяки вашій появі. 
  • Надайте додаткову інформацію про себе: про цінності, про те, що вас турбує, про волонтерство тощо. 
  • Чесно скажіть, у якій компанії хоче працювати. Наприклад, не «шукаю роботу у стабільній міжнародній компанії», а «шукаю роботу в компанії, що має амбіції вийти на світовий ринок».

Підбиваючи підсумки: не забувайте про якість і зрозумілість вашого резюме, але не вважайте, що його достатньо, щоб отримати запрошення на співбесіду.  

Готові надсилати резюме на вакансію мрії?

У нас таких — хоч греблю гати!

Вакансії


Читайте також

4 поради, як написати хороший супровідний лист

Как правильно составить резюме: пошаговая инструкция

Нетворкинг и поиск работы в соцсетях: зачем, как и неужели работает?

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: