Як штучний інтелект допомагає роботодавцям відбирати найбільш гідних кандиатів та що за технології можуть зустрітися вам вже у найближчому майбутньому.
Сервіси для покращення опису вакансій
Спеціальні алгоритми можуть аналізувати успішні оголошення про вакансії та пропонувати корективи для покращення наявного опису позиції, щоб привабити якомога більше кандидатів. Це економить час рекрутерам та допомагає максимально точно сформулювати вакансію для пошукачів.
Чат-боти
Компанії вже давно використовують штучний інтелект у вигляді чат-ботів, аби миттєво відповідати клієнтам, а тепер ця технологія стала у нагоді і HR-відділу. Чат-боти надають додаткову інформацію для тих, хто шукає роботу, а також може ставити питання пошукачам і фільтрувати кандидатів. Такий чат-бот вже працює у компанії Deloitte в Україні.
Відеоінтерв’ю
Щоб зекономити час рекрутера, кандидатам можуть запропонувати пройти відеоінтерв’ю, після чого спеціальні алгоритми проаналізують відповіді, вираз обличчя, вибір слів, швидкість мови і тон. Якщо кандидат успішно впорався, він отримає нагоду поспілкуватися з рекрутером особисто.
Системи оцінювання
Деякі роботодавці просять кандидатів відповісти на питання, пов’язані з роботою, оцінюють їх за певною шкалою і таким чином з’ясовують, чи відповідає кандидат вимогам компанії.
«Перевідкриття» талантів
Багато компаній мають великі бази даних кандидатів, зокрема і тих, хто так і не отримав запрошення на інтерв’ю чи пропозицію про роботу. Сучасні алгоритми можуть ефективно аналізувати дані та знаходити у базі кандидата, який не підійшов колись та цілком підходить на позицію зараз.
Джерело: U.S. News