Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '454' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1224657 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Нездорові звички, які шкодять вашій кар’єрі
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

5 нездорових звичок, які шкодять вашій кар’єрі

01.11.24 Розвиток 5 хв читання

Є речі, повʼязані зі здоровʼям, розібратися з якими не вистачає часу й ресурсу, але вони впливають на продуктивність і професійний розвиток. Які нездорові звички шкодять вашій кар’єрі та як їх позбутися? Розповідає Дарʼя Литовченко, корпоративна тренерка компанії Savvy L&D Solutions, імунологиня й експертка зі здорового способу життя.

Дарʼя Литовченко  Хелс-коучиня й корпоративна тренерка компанії Savvy L&D Solutions
Дар’я Литовченко


1. Ставитися до здоров’я як до останнього пріоритету 


Виспатися немає часу, медичний чекап — не зараз, тут би до кінця кварталу дотягнути… Знайомо? Згадуємо про матрицю Ейзенхауера: здоров’я — це якраз те нетермінове, але важливе, на що варто звернути увагу. Планування часу на турботу про себе — це про стратегічне бачення: щоб із віком не довелося  випадати з робочого життя чи кидати улюблену справу, тому що «немає здоров’я». 


👌 Корисні звички, що стануть у пригоді

  • Впустити здоровʼя у своє життя: рефлексувати, запитувати себе, що ви можете зробити зараз для себе. Наприклад, виділіть 10 хвилин наприкінці дня та поставте собі кілька запитань: скільки годин спали, скільки та що їли, як почуваєтеся тощо. Такий умовний хелс-чек допоможе ідентифікувати та підсвітити, що не так.
  • Подумайте, що ви можете поліпшити самостійно: оберіть одну звичку на тиждень та поекспериментуйте. Наприклад, поставте собі завдання лягати спати о 22:00, спати не менш ніж 7 годин або практикувати протягом дня power nap — короткий сон (15-30 хвилин), що покращує когнітивні функції та фізичні показники, сприяє зниженню втоми, підвищує настрій і продуктивність.
  • Бути уважним до свого фізичного й ментального здоровʼя та за потреби звертатися до хелс-коуча, психолога, лікаря — ці люди можуть допомогти вам у впровадженні нових звичок та підтримати на цьому шляху.


2. Бути фізично неактивним


Фізична активність необхідна для гарного самопочуття та ефективної роботи мозку, вона впливає на продуктивність і можливість тримати фокус уваги. Дослідження також показало, що фізичні вправи покращують професійну самоефективність, тобто переконання людини, що вона здатна виконувати свою роботу.

Якщо у вас немає фізичної активності у 25-35-45 років, то згодом тіло в прямому сенсі почне «розвалюватися». Буде все менше бажання (і можливості) сидіти за компʼютером, час почнуть зʼїдати фізіотерапевти, а фізична активність зʼявиться вже у формі оздоровчої гімнастики. Але якщо почати бути активними вже зараз, то час роботи без болю в спині та з кращим фокусом подовжиться. Плюс фізична активність — це джерело задоволення й гарного настрою.


👌 Корисні звички, що стануть у пригоді

  • Регулярно займатися фізичною активністю, яка вам подобається. Найпростіше та найдоступніше — це прогулянки. Піднятися сходами замість ліфта — також активність, якщо ви дуже обмежені в часі. Ранкова руханка (навіть якщо це 3 хвилини) — теж краще, ніж нічого. Звичка — це найголовніше, а з часом збільшиться і тривалість. 
  • Робити короткі вправи під час робочого дня: 2-4 хвилини інтенсивних рухів, наприклад пострибати, поприсідати, швидко пройтися сходами. 
  • Ходити щодня пішки, прагнути до 10 000 кроків.


3. Регулярні солодкі перекуси й напої 


Йдеться не лише про ризик діабету 2-го типу й надлишкову вагу (хоча це все реальні ризики), а й про те, що стрибки глюкози зменшують концентрацію та знижують продуктивність: виникає бажання поспати, а здатність придумувати щось нове, творити та виконувати завдання навпаки наближається до нуля. 


👌 Корисні звички, що стануть у пригоді

  • Тримати біля робочого місця звичайну несолодку воду. Її можна й потрібно пити регулярно. Снеки та солодкі напої мають бути на кухні, якомога далі від робочого місця, навіть якщо здаються корисними (сухофрукти, горішки). Тобто їжі біля робочого місця немає бути. Зовсім. 
  • Здати аналіз на рівень глюкози та глікованого гемоглобіну, щоб знати напевне, чи немає у вас цукрового діабету або інсулінорезистентності.
  • Крок для авантюристів — повністю відмовитися від солодких напоїв: лимонадів, соків тощо. Альтернатива — вода з зеленню, ягодами, цитрусовими. Спробуйте! 


4. Ходити до лікарів тільки тоді, коли щось турбує


Основа турботи про здоровʼя — це превентивна або профілактична медицина. Наприклад, регулярна мамографія дозволяє виявити рак молочної залози на ранніх стадіях, що призводить до зниження рівня смертності на 20-35% серед жінок старше 50 років. А рутинне тестування рівня глюкози в крові дозволяє діагностувати переддіабет на ранніх стадіях і знизити ризик переходу від переддіабету до діабету 2-го типу на 58%.

Звичайні медичні огляди можуть в прямому сенсі врятувати життя. Якщо ходити до лікарів, поки симптоми ще не проявляються, це зменшує ризик того, що в самий розпал роботи (за законом Мерфі) щось трапиться і ми випадемо з процесу вже надовго. 


👌 Корисні звички, що стануть у пригоді

  • Проходити раз на рік медичний чекап. Це стандартна процедура в багатьох клініках, і ви зможете знайти спеціальні профілактичні програми й пакети послуг.
  • Проаналізувати свої ризик-фактори, щоб приділити увагу їх профілактиці. Наприклад, якщо у близьких родичів була діагностована онкологія, то почати перевіряти ту саму систему органів варто на 10 років раніше того віку, коли хвороба проявилася у членів сімʼї.
  • Шукати «своїх» лікарів, з якими вам буде комфортно працювати та кому ви довірятимете. Щоб ви могли обговорити свою індивідуальну ситуацію зі здоровʼям, повноцінно проконсультуватися та планувати профілактичні кроки. 


5. Працювати за необлаштованим робочим місцем 


Якщо ви працюєте за компʼютером, то, найімовірніше, продовжуватимете сидіти за ним і через 10 років, і через 20. Отже, облаштування робочого місця теж попадає в категорію «нетермінове, але важливе». Адже неправильне положення тіла може призвести до порушень опорно-рухового апарату та суттєвого дискомфорту не тільки в роботі, а й у житті.

На щастя, зараз дуже багато можливостей зробити все максимально комфортно та безпечно для здоровʼя. Наприклад, розмістити монітор на рівні очей, а для ноутбуків використовувати спеціальні підставки. Знайти місце, де можна працювати за комп’ютером/ноутбуком стоячи. Підібрати комфортний стілець з можливістю спиратися на спинку тощо.


👌 Корисні звички, що стануть у пригоді

  • Не підгинати ноги під стілець і не перехрещувати їх. Недарма під час вимірювання тиску просять не перехрещувати ноги, бо це підвищує тиск. До того ж перехрещені ноги змушують таз обертатися і нахилятися, що може з часом спричинити біль у нижній частині спини та призвести до викривлення хребта.
  • Друкувати, не дивлячись на клавіатуру. 
  • Робити паузи для того, щоб постояти та походити. 

Як бачите, маленькі непомітні кроки, які на перший погляд не пов’язані з роботою, здатні вплинути на нашу на карʼєру. Тому піклування про здоровʼя може стати вашим другом у професійному зростанні.

Потрібна робота?

Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉

Вакансії

Читайте також

Корисні перекуси, мікроперерви та медитація: як дбати про своє здоров’я на робочому місці

Садотерапія, руханка та медичні чекапи: як роботодавці дбають про здоровʼя працівників

Як створити здорове робоче середовище для працівників: поради для роботодавців

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: