Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '455' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=262854 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Проєктний менеджер Fedoriv Agency — про свою професію
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Проєктний менеджер Fedoriv Agency — про свою професію, робочі процеси й зарплату

01.02.21 Кар'єра 7 хв читання

Проджект-менеджери сьогодні затребувані практично в будь-якій сфері. Що входить в обов’язки такого фахівця, скільки він може заробляти на старті і як ним стати, розповідає проєктний менеджер Fedoriv Agency Назар Житкевич.


Про вибір професії


Проєктним менеджером у Fedoriv я працюю близько двох років, але управлінням різними проєктами й людьми займаюся, можна сказати, все життя.

Моїм першим місцем роботи стала компанія UMC в 2000 році. Я почав з оператора колл-центру, а в підсумку став керувати двома групами до 125 осіб. Усі необхідні скіли я отримав саме там. У компанії з великою увагою ставилися до навчання персоналу і приблизно раз в квартал відправляли нас на тренінги для вивчення різних навичок.

З 2006 року я працюю у сфері креативу, виробництва контенту і шоу-бізнесу. Рішення зайнятися адмініструванням виникло, коли я працював у Comedy Club Ukraine. Виявилося, що в мене є системні скіли, мені легко наводити порядок в якихось адміністративних питаннях, а людям приємно зі мною спілкуватися. Я запропонував команді Comedy взяти організаційну частину роботи на себе і став займатися концертним менеджментом: організовував людей, дотримувався графіків і бюджетів. І зрозумів, що в мене це добре виходить.


Про обов’язки й завдання проєктного менеджера

Будь-який проєкт — це процес, який повинен початися й успішно закінчитися. Для цього потрібно все розрахувати, спланувати і всіх організувати.

Тому найперша й головна задача — це планування і контроль виконання плану. Це стосується всього — бюджету, термінів, кількості та якості.

Наприклад, у нас є 10 завдань, два з яких потрібно виконати сьогодні. Моя роль — організувати і проконтролювати, щоб так і сталося. Креативна команда повинна менше думати про організацію процесів і більше творити. Тому відповідальність за виконання завдань командою і завантаженість кожного учасника лежить на мені.

Друге — робота з документами: я повинен забезпечити, щоб ми змогли вчасно отримати бюджет і взятися за реалізацію проекту. Це скрупульозний процес, який вимагає розуміння юридичних і фінансових аспектів.

Третє і найвеселіше — брифінги та участь у штормінгах з креативниками. Класно, коли ти разом із креативною командою можеш щось придумати і вплинути на кінцевий продукт.

Ну і четверте — last but not least — це клієнтський сервіс. Проєктний менеджер має вибудувати такі стосунки з клієнтом, щоб той радів його дзвінку, навіть якщо це дзвінок з нагадуванням про оплату 🙂


Про робочі процеси


Зараз велика частина процесів перейшла у цифрове поле. Раз на тиждень у нас відбувається загальний менеджерський статус, на якому ми відстежуємо динаміку проєктів, плануємо обсяг роботи на майбутній тиждень і розподіляємо завдання між креативними командами. Це все планується в календарях і різних програмах, а далі я контролюю, щоб все відбувалося вчасно.

Мені подобається система IT— SCRUM: ти на тиждень складаєш собі список завдань і кожен день перевіряєш, що зробив, а що завадило тобі щось зробити. Такими кроками дуже зручно рухатись, бачити прогрес і не депресувати від того, що нічого не встигаєш.

6 фішок Scrum, які будуть корисні у роботі кожному

Читати

На початку дня я роблю чек по завданням і зустрічам — чи все заплановано й призначено, чи всі знають, що вони повинні робити. Важливо ввести всіх у контекст і рухатися за графіком. Решта дня здебільшого складається із зустрічей, які зараз в основному проходять в Zoom.

До карантину я думав, що мені більше сподобається працювати віддалено, але після декількох місяців дистанційки зрозумів, що все-таки люблю бути в офісі. В ізоляції втрачається живий контакт із командою і почуття причетності до спільного творення. Тому я дійшов до такого формату: кілька днів працюю в офісі, а кілька — віддалено.


Про улюблені проєкти


У 2020 році разом із режисером Антоніо Лукічем ми зняли ролик для «Нової Пошти», яким дуже пишаємося. І в тому ж році закінчили повне керівництво з комунікації, брендингу та дизайну «Нової пошти». Цей проєкт не можна назвати «зірковим», але це величезна робота, рівносильна для нас написанню книги, згідно з якою житиме й працюватиме велика кількість людей.

І взагалі минулий рік був дуже інтенсивним і яскравим. Ми зробили кампейни для «Брестського м’ясокомбінату», Dnipro-M і «Нової Пошти» — всі ці проєкти я дуже люблю. Але моїм найулюбленішим залишається анімаційний серіал для «Нової Пошти», який триває вже майже три роки. Ще в 2018 році Андрій Федорів придумав, як великому бренду класно спілкуватися з клієнтами про нові продукти, і запропонував створити анімаційний світ «Нової Пошти», де можливо все. Мультики вийшли дуже милими, теплими й позитивними. Це серіал, який постійно розвивається і не має кінця. Я ним реально пишаюсь.


Про те, як стати проєктним менеджером і досягти успіху в професії


Якщо вам подобається доводити справи до кінця — це знак, що варто задуматися про цю професію. Зараз є мільйон різних курсів з проєктного менеджменту, і це чудово. Я рекомендую звернути увагу на курси управління проєктами у KMBS и KAMA.

Без освіти не вийде, тому що є базові речі, які ти зобов’язаний знати як менеджер будь-якого проєкту. Є якісь неприємні рутинні завдання, про які часто забувають, і від цього все руйнується. А класний досвід можна отримати на стажуванні в успішній компанії, що зростає.


Які hard skills потрібні проджекту:

  • письмова грамотність;
  • володіння Excel;
  • глибоке розуміння сфери, в якій працюєш.


Які soft skills потрібні проджекту:

  • вміння формулювати думки й доносити їх;
  • вміння домагатися зворотної реакції;
  • вміння правильно розставляти пріоритети.

Плюс я вважаю, що проєктний менеджер має бути хорошим комунікатором і трохи психологом. Якщо ти ведеш проєкт, то повинен організувати все так, щоб креативна команда і команда з боку клієнта відчували себе комфортно, щоб у всіх було розуміння процесу і зберігалася залученість.

Для проєктного менеджера також важливі стресостійкість та контроль над своїми емоціями. Навіть найменша дрібниця може все зруйнувати. Всі люди різні, тому потрібно навчитися їх відчувати і доносити думку так, щоб вона була зрозуміла всім.

Для успішної роботи проджектом потрібно чітко розуміти профільні процеси того бізнесу, в якому ти працюєш — з яких завдань він складається, хто і як їх виконує. Якщо цього не знати, тебе всі обдурять. Проєктного менеджера оточують маніпуляції: всі завжди хочуть щось прикрасити — терміни, обсяги, специфікацію, якість. Тобі потрібно це розуміти, регулювати і впливати. Потрібно знати всі деталі процесу, і тоді ти зможеш і розподілити навантаження, і допомогти клієнту скласти правильний бриф.

Потрібно глибоко вивчити сферу, перш ніж керувати в ній проєктами.

Плюс успішність і ефективність твоєї роботи залежить не стільки від сфери, скільки від рівня компанії. Мені дуже сподобалася цитата одного з проєктних менеджерів в Google: «Робота в Google сильно відрізняється від роботи в інших компаніях можливістю співпрацювати з професіоналами найвищого рівня. У Google, якщо ти хочеш, щоб твій проєкт круто реалізували, тобі потрібно його пропітчити серед талантів і зробити так, щоб люди були зацікавлені в його виконанні». Я вважаю, що це класний принцип — він розширює роль проджекта і робить його не просто управлінцем, а й натхненником.

У Fedoriv ми працюємо виключно з власниками, яких називаємо Fathers — тому що тільки Father знає, якою має бути його компанія. Наша і моя задача — максимально чітко зрозуміти його ідеологію, отримати всю інформацію для брифа, зробити його максимально докладним, зрозумілим і донести все це команді. Тоді вийде крутий проєкт, який буде цікаво реалізовувати, який буде працювати на розвиток бренду і яким можна буде пишатися.


Про те, скільки можна заробляти і як шукати роботу новачкові


Мало знати, що презентації потрібно робити в Keynote, а таблиці в Excel — поки ти не зробиш 3-5 проєктів, ти, швидше за все, будеш залишатися на рівні Junior.

Це як у спорті або музиці: чим більше тренуєшся, тим менше часу витрачаєш на виконання якихось завдань, і залишається більше ресурсу на творчість.

Здебільшого молоді спеціалісти отримують 15 000-20 000 грн. А далі межі немає. Проджект-менеджмент часто пов’язаний з якимись бонусами і надбавками за досягнення цілей. Я знаю проджектів з аграрної сфери, і у них в принципі немає зарплатної стелі — все залежить від обсягу виконаної роботи.

Перш ніж шукати роботу, потрібно визначитися зі сферою, в якій ви хочете керувати проєктами. А далі використовуйте будь-які можливості, адже в нашій реальності немає меж і можна достукатися до кого завгодно. Наприклад, можна написати власнику компанії в Instagram, і є ймовірність, що він відповість.

На співбесіді краще бути максимально чесним, так ви точно зацікавите людину. Не мовчіть і покажіть, що вам цікаво, навіть якщо у вас немає досвіду. Якщо ви стараєтесь і у вас є бажання — це неодмінно оцінять.


Про те, що читати проджекту для розвитку


Мені допомогли такі книги:

  • «Золоте теля» Ільфа і Петрова — історія про мотивацію і натхнення справжнього проджект-менеджера;
  • «Корпорація геніїв» Еда Кетмелла і Емі Уоллес — книга про те, як управляти творчим хаосом;
  • усі книги Георгія Данелії — історії про кіно й кіновиробництво;
  • «Витончене мистецтво забивати на все» Марка Менсона — про те, як розрізняти важливе і неважливе;
  • «Мислення швидке й повільне» Деніела Канемана — про принцип прийняття рішень нашим мозком;
  • «Історія на мільйон доларів» Роберта Маккі — про те, як працюють круті історії.


Про любов до своєї професії


Відтоді як я став проєктним менеджером у сфері реклами, мені завжди було круто усвідомлювати, що ти працюєш для великих клієнтів. Коли до тебе звертається «Нова Пошта» та каже, що їм потрібно зняти крутий ролик — ти розумієш, що до тебе звернувся величезний бренд, і ваш юніт зараз буде робити щось дуже класне і масштабне. Це хвилююче.

Для реалізації таких проєктів ми завжди залучаємо найкращих фахівців. І я отримую величезне задоволення від роботи з людьми, які зараз є наймоднішими і найпрофесійнішими у своїй сфері — ця комунікація дуже надихає.

Ти займаєшся найкращими проєктами на ринку для найуспішніших брендів і робиш це з найкращими професіоналами. Це ж робота мрії!

Читайте інші статті експертів із Fedoriv

Зсередини про роботу копірайтера: чому все не так, як у Пелевіна і Бегбедера

Чим займається і скільки заробляє графічний дизайнер

Що читають у Fedoriv Group та особисто Андрій Федорів

Шукаєте роботу?

А вона шукає вас! У нас на сайті купа вакансій для фахівців різних професій.

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: