Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1779' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=151987 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Робота в соцмережах: 20 нових інтернет-професій
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Не тільки SMM: 20 нових професій у соцмережах

29.09.20 Пошук роботи 16 хв читання

Досі вважаєте, що кар’єрний потенціал соцмереж обмежується вакансіями SMM-менеджера, копірайтера, таргетолога чи дизайнера? Тоді ви багато втрачаєте, адже кількість професій тут значно зросла за останні роки. Переглянули ваканcії на джоб-сайтах, у тематичних групах та телеграм-каналах та знайшли аж 20 варіантів, якою може бути робота в соцмережах.


1.   Директ-менеджер


Людина, яка рятує директ брендів або блогерів від потоку повідомлень. Головний KPI — відсутність листів, які загубилися чи залишилися без відповіді.

Типові обовязки:

  • консультація підписників з різних питань у директі, месенджері чи іншому каналі за шаблоном.

Які навички потрібні:

  • оперативність;
  • уважність (особливо якщо є кілька варіантів шаблонів на різні запити);
  • грамотність.

Особливості роботи

Зазвичай таких спеціалістів шукають разово, аби розвантажити основного менеджера чи адміністратора сторінки на період рекламних кампаній. Тому таку діяльність краще розглядати як можливий підробіток, а не основну роботу.


2.   Адміністратор сторінки


Інша назва: спеціаліст по роботі з клієнтами в соцмережах

У цього спеціаліста більше обов’язків, аніж у директ-менеджера. Але не настільки багато, як у SMM-менеджера, бо адміністратор не відповідає за креатив, просування та стратегічний розвиток сторінки.

Типові обов’язки:

  • публікація контенту, а якщо для цього компанія використовує сервіси автопостингу, то контроль роботи сервісу, аби всі пости та сторіз виходили вчасно;
  • моніторинг коментарів та повідомлень у директі, відповідь на них;
  • організація всіх адміністративних процесів під час проведення розіграшів, конкурсів, марафонів (комунікація з переможцями, надсилання призів тощо);
  • задоволення запитів клієнтів, що надійшли у директ (наприклад: бронювання номеру, зміна дати візиту до лікаря, передача інформації відповідним співробітникам компанії тощо).

Які навички потрібні:

  • уважність до деталей;
  • посидючість;
  • знання необхідних мов (зазвичай української та російської);
  • комунікабельність та вміння будувати діалог.

Особливості роботи

Адміністраторів для своїх сторінок у соцмережах часто шукають інтернет-магазини, у яких велика кількість вхідних повідомлень, онлайн-медіа та компанії, де адміністратор входить до складу SMM-команди. Здебільшого це робота на постійній основі. Але вона не надто складна, тому й оплачується відповідно.


3. Ком’юніті-менеджер


Інша назва: Online Community Specialist

Це, скажімо так, прокачана версія адміністратора, який ще більше взаємодіє з клієнтами та працює над тим, щоб вони були задоволені компанією. Такий спеціаліст має бути амбасадором бренду й бездоганно знати усе про товари та послуги компанії, яку представляє. Його головна мета — формування позитивної репутації бренду.

Типові обов’язки:

  • моніторинг згадок компанії у соцмережах та на сайтах з відгуками;
  • відповіді на коментарі та повідомлення;
  • консультації щодо послуг/товарів компанії, допомога з вибором;
  • вирішення конфліктних ситуацій;
  • відповіді на скарги у соцмережах, з’ясування обставин, комунікація з незадоволеним клієнтом, надання йому результатів розслідування;
  • створення спільноти клієнтів чи лояльних користувачів, модерування комунікації у спільноті.

Які навички потрібні:

  • досвід роботи з негативом;
  • розуміння особливостей роботи в соцмережах, досвід управління групами і сторінками;
  • клієнторієнтованість;
  • вільне володіння російською, українською мовами та високий рівень володіння англійською (бо клієнтами можуть виявитися й іноземцями).

Особливості роботи

Зазвичай такого спеціаліста шукають великі компанії, у яких багато клієнтів, складні послуги та високий прайс. Оскільки робота передбачається майже цілодобова (бо хтозна, коли розлючений клієнт вирішить написати пост гніву), то графік роботи такого спеціаліста може бути день через день, або два дні через два.


4. Менеджер з продажу в соцмережах


Інша назва: менеджер по обробці замовлень

Ця робота поєднує в собі обов’язки контент-менеджера, SMM-ника та продавця. Актуальна для інтернет-магазинів (найбільше для тих, що торгують лише в соціальних мережах).

Типові обов’язки:

  • створення фото товару для сайту та сторінки в соцмережах;
  • розміщення інформації про товар;
  • комунікація з користувачами (відповіді на питання, запити, коментарі);
  • виконання замовлень клієнтів, контроль доставки;
  • використання груп у месенджерах (вайбер, телеграм) для більшого охоплення аудиторії;
  •  облік товару в 1С (опціонально).

Які навички потрібні:

  • досвід роботи з клієнтами;
  • стресостійкість;
  • грамотність;
  • уважність.

Особливості роботи

Враховуючи велику кількість інтернет-магазинів, це досить затребувана діяльність. Найчастіше шукають людину на повний робочий день за стандартним графіком, з 9 до 18-ї години. Зарплата здебільшого складається з невисокої ставки та бонусу з продажу.


5. Інфлюенсер / блогер


Так називають людей, яким вдалося створити настільки яскраві образи себе та свого життя у соцмережах, що за ними почали стежити тисячі чи навіть мільйони користувачів. Цим користаються бренди, які радо співпрацюють з інфлюенсерами і платять їм чималі гроші за згадки у публікаціях їхніх товарів чи послуг. З менш розкрученими блогерами розраховуються безпосередньо послугами або власною продукцією.

Типові обов’язки:

  • регулярно наповнювати свою сторінку (найчастіше мова про інстаграм) якісними фото, ділитися з фоловерами думками, порадами, новинами;
  • співпрацювати з брендами та іншими інфлюенсерами;
  • комунікувати з підписниками (наприклад, відповідати на їхні коментарі).

Які навички потрібні:

  • бездоганне знання усіх можливостей соціальних мереж;
  • розуміння своєї аудиторії, відчуття трендів;
  • навички обробки фотографії, монтажу відео тощо.

Особливості роботи:

Хоч існує немало книг і курсів, як стати популярним у соцмережах, насправді, формула успіху не така вже й передбачувана. Пробують багато хто, та справжніми зірками стають одиниці. Частенько інфлюенсери мають асистентів, а також користаються послугами професійних фотографів та дизайнерів. Тобто, самі стають роботодавцями. А дехто з них на хвилі популярності ще й відкриває власний бізнес. Наприклад, з виробництва косметики або одежі.

Цікаво, як працюється інфлюенсерам?

Українські блогери розповіли про свою роботу в Instagram →

Читати


6. Помічник блогера


Інші назви: асистент блогера, асистент особистого бренду

Це права рука блогера/інфлюенсера, його помічник у будь-яких питаннях.

Типові обов’язки:

  • фільтрація запитів, які надходять у директ;
  • допомога з комунікацією з підписниками та рекламодавцями;
  • адміністративна робота: організація зйомок та фотосесій, бронювання квитків тощо;
  • вміння в потрібний момент побути і фотографом, і бариста, і водієм, і психологом.

Які навички потрібні:

  • знання основ ділової комунікації;
  • знання основ менеджменту;
  • вміння користуватися продуктами гугл (гугл-таблиці, презентації, документи);
  • відмінні навички тайм-менеджменту.

Особливості роботи

Це доволі специфічна робота, яка найкраще підійде для людей без досвіду роботи та кар’єрних амбіцій (принаймні на поточному етапі життя). А також для тих, хто досі не знає, креативник він чи не дуже, бо доведеться виконувати і творчі задачі, і адміністративні. Із мінусів: потрібно постійно бути на зв’язку — буквально 24/7, оскільки допомога може знадобитися в будь-який момент.


7. Менеджер по роботі з лідерами думок


Профі, який налагоджує зв’язки з блогерами й інфлюенсерами та знаходить можливості для взаємовигідних партнерств. Його завдання — прокачувати сторінки бренду до бажаної кількості підписників та формувати позитивний імідж компанії.

Типові обов’язки:

  • пошук блогерів відповідно до цільової аудиторії сторінки;
  • побудова комунікації з лідерами думок;
  • контроль виконання обов’язків блогерами, з якими вдалося домовитися про співпрацю;
  • затвердження інтеграцій з SMM-спеціалістом (чи іншою відповідальною особою);
  • аналіз ефективності рекламних інтеграцій.

Які навички потрібні:

  • знання алгоритмів роботи соцмереж (найчастіше це інстаграм);
  • вміння налагодити контакт з будь-якими людьми та переконати їх у цінності колаборації;
  • розуміння основ маркетингу, піару;
  • вміння працювати з аналітикою соцмереж, гугл-таблицями (для підготовки звітів);
  • навички проджект-менеджменту.

Особливості роботи

Такі спеціалісти затребувані у діджитал-агенціях, маркетингових, креативних, комунікаційних агентствах. Також з ними на постійній основі чи в рамках проєкту можуть співпрацювати різні бренди.

Про ще одну професію, пов’язану з інфлюенсерами, читайте у статті

Читати


8. Менеджер з реклами


Спеціаліст, який відповідає за просування акаунта за допомогою різноманітних маркетингових інструментів.

Типові обов’язки:

  • розробка маркетингових та рекламних активностей, акцій, конкурсів;
  • створення віжуалу разом з дизайнером;
  • підбір рекламних майданчиків відповідно до цілей та особливостей акаунта;
  • реалізація рекламних активностей, контроль домовленостей з партнерами;
  • збір статистики у партнерів та аналіз ефективності рекламних кампаній;
  • підготовка місячних звітів й презентація результатів кампаній.

Які навички потрібні:

  • знання основ маркетингу та реклами;
  • розуміння алгоритмів соцмереж;
  • розвинені якості менеджера та комунікатора;
  • вміння працювати з аналітикою;
  • уважність та відповідальність.

Особливості роботи

Ця робота не надто відрізняється від вже давно існуючої професії менеджера з реклами, лише діяльність зфокусована на соцмережах. Така робота може бути і постійною, і проєктною. А також її можна поєднувати з іншим функціоналом у соцмережах. Наприклад, бути і адміністратором сторінки, і займатися промоактивностями. Звісно, чим більше обов’язків — тим більша оплата.


9. Сторізмейкер


Спеціаліст, який вміє перетворити нудні сторіз на креативні й такі, що генеруватимуть клієнтів. Ця професія поєднує в собі компетенції монтажера, графічного та моушн-дизайнера, креативного менеджера. Головний KPI — зростання показників залученості та лояльності аудиторії.

Типові обов’язки:

  • формування контент-плану для сторіз (опціонально, бо цим може займатися інший спеціаліст);
  • опрацювання різних типів контенту й перетворення їх на красиві сторіз (для цього потрібно монтувати відео, обробляти фото, створювати дизайнерські картинки, накладати звук).

Які навички потрібні:

  • вміння працювати у додатках для монтажу відео, графічних редакторах (Figma, фотошоп);
  • знання основ режисури, драматургії;
  • здатність креативити та знаходити нові ідеї для сторіз.

Особливості роботи

Це професія, попит на яку зараз стрімко зростає. Сторізмейкер потрібен і брендам, і блогерам, і для невеликих онлайн-проєктів. Часто шукають на full time, але можна співпрацювати з кількома компаніями у форматі part time.


10. Розробник AR-масок


Цей спеціаліст знає, як зробити вірусну маску для сторіз, що розлетиться по всьому інстаграму й принесе бренду чи блогеру купу безкоштовних підписників.

Типові обов’язки:

  • пошук референсів;
  • створення маски відповідно до потреб клієнта;
  • допомога з проходженням модерації.

Які навички потрібні:

  • вміння створювати маски різних типів — проєкція об’єктів, фільтри, візуальні ефекти, інтерактивний AR-контент (ігри);
  • досконале знання сервісу SparkAR;
  • знання основ 3D-моделювання.

Особливості роботи

Тренд на розробку масок був ще минулого року, але залишається досі. Це важливий інструмент просування і для блогерів, і для комерційних акаунтів, тому попит на такого спеціаліста є. Типовий формат роботи — виконання разових замовлень.


11. Візуальний асистент


Той, хто завжди в курсі візуальних трендів і вміє створити красивий контент навіть із розфокусованих знімків.

Типові обов’язки:

  • розробка візуальної концепції профілю;
  • пошук референсів для фотосесій;
  • організація фотосесій, відбір фото та обробка відповідно до концепції;
  • планування контенту для стрічки в інстаграм та узгодження з клієнтом;
  • якщо фотосесій немає, то робота в тандемі з дизайнером (візуальний спеціаліст ставить задачі, а дизайнер їх реалізує);
  • монтаж відео (опціонально).

Які навички потрібні:

  • візуальний смак;
  • знання основ фотографії та графічного дизайну;
  • вміння помічати тренди та швидко адаптуватися під них;
  • вміння працювати у графічних та фоторедакторах.

Особливості роботи

Такий спеціаліст сьогодні затребуваний в інстаграмі, де віжуал відіграє важливу роль у сприйнятті сторінки і впливає на продажі. Серед клієнтів можуть бути як блогери, так і бренди. Поки що така послуга не дуже поширена. З іншого боку, це шанс зайняти нішу та стати №1 у цій сфері.


12. Продюсер блогера


Геній маркетингу та продажів. Він знає, які сторіз, фото чи відео потрібно опублікувати блогеру сьогодні, які колаборації запустити, на кого таргетувати рекламу, аби досягти конкретних цілей клієнта (збільшення кількості підписників, лояльності та залученості аудиторії, запуск продажу тощо).

Типові обов’язки:

  • розробка концепції блогу/сторінки/ютюб-каналу та стратегії його просування;
  • проведення піар-активностей як в межах інстаграму, фейсбуку, так і поза ними;
  • аналітика даних та коригування стратегії, контенту відповідно до них;
  • постановка ТЗ креативним спеціалістам.

Які навички потрібні:

  • знання основ продюсування, маркетингу, психології людини, продажу;
  • глибоке розуміння алгоритмів соцмереж та актуальних трендів;
  • вміння вести переговори;
  • знання основ проджект-менеджменту та управління командою;
  • вміння працювати з аналітикою.

Особливості роботи

Робота для справжніх експертів. Це переважно проєктна зайнятість або робота в режимі консультування, спрямована на досягнення конкретних цілей клієнта-блогера.


13. Контент-мейкер


Людина, яка вміє працювати з багатьма видами контенту: і сторіз робити, і тексти писати, і сюжети для відео вигадувати. Універсальний боєць, який одночасно є дизайнером, фотографом та копірайтером.

Типові обов’язки:

  • продумування контент-стратегії разом з маркетологом чи SMM-ником або робота вже за готовим планом;
  • продумування або узгодження ідей для контенту різного формату;
  • створення контенту (написання текстів, фотографування реквізиту, створення картинок з нуля, монтаж та зйомка відео).

Які навички потрібні:

  • знання особливостей різних типів контенту;
  • знання алгоритмів роботи соцмереж;
  • вміння створювати та обробляти різні типи контенту.

Особливості роботи

Невеликі проєкти часто не можуть дозволити собі найняти цілу контент-команду, тому такий спеціаліст повністю відповідає за контент в профілі чи профілях — від пошуку референсів до створення та публікації готових матеріалів. Від SMM-менеджера відрізняється тим, що не відповідає за просування сторінки, а здебільшого лише створює контент відповідно до вже розробленої стратегії.


14. TikTok-продюсер


Інші назви: TikTok-сценарист, SMM-спеціаліст у TikTok

Це спеціаліст, який знає основні нюанси нової розважальної мережі TikTok, в курсі останніх трендів та розуміє, яке відео потрібно записати, аби зібрати тисячі переглядів. На ньому — розробка стратегії просування бренду серед аудиторії мережі, генерація ідей та створення контенту (зазвичай у співпраці з копірайтером, дизайнером, оператором тощо).

Типові обов’язки:

  • пошук ідей для креативного контенту;
  • моніторинг трендів;
  • написання сценаріїв;
  • організація зйомок;
  • монтаж матеріалу.

Які навички потрібні:

  • вміння працювати з аналітикою (в TikTok поки вона не така розширена, як у фейсбуці чи інстаграмі, але все ж є, і її варто брати до уваги при плануванні контенту);
  • вміння монтувати відео в спеціальних сервісах і додатках;
  • знання основ драматургії, режисури;
  • вміння швидко адаптуватися до нових умов, реагувати на тренди.

Особливості роботи

TikTok — соцмережа, яка тільки розвивається, тому зрозумілих алгоритмів її роботи поки немає, а це гальмує довгострокове планування контенту. Тут потрібно швидко реагувати на тренди та часто підлаштовуватись під них, аби ваше відео мало більше шансів потрапити в рекомендовані.


15. Сценарист для ютюб-каналів


Професіонал, який чітко усвідомлює, який контент потрібен на каналі і вміє прописати сценарій похвилинно.

Типові обов’язки:

  • генерація ідей для відеоконтенту;
  • написання сценаріїв та узгодження їх із блогером, проджект-менеджером чи головним редактором;
  • внесення правок за необхідності.

Які навички потрібні:

  • знання особливостей створення відео для YouTube;
  • знання основ драматургії, режисури;
  • вміння працювати з різними форматами контенту;
  • вміння опрацьовувати великі об’єми інформації.

Особливості роботи

Таких спеціалістів зазвичай шукають для постійної співпраці менеджери чи власники ютюб-каналів. Мати досвід роботи сценаристом необов’язково, проте бекграунд в копірайтингу, редактурі чи журналістиці стане плюсом.


16. Ютюб-блогер


Спеціаліст, який обожнює бути в кадрі, спілкуватися з людьми та розповідати про різні речі в межах своєї компетенції. Можна бути найманим працівником (тобто ведучим на чужому ютюб-каналі), а можна спробувати створити свій канал та монетизувати його (стати партнером YouTube і заробляти на переглядах) або отримувати кошти від інтеграції з брендами.

Типові обов’язки:

  • участь у формуванні ідей для відео;
  • ведення трансляцій, взаємодія з аудиторією;
  • участь у зйомці студійних роликів.

Які навички потрібні:

  • вміння впевнено поводитися перед камерою;
  • навички ораторського мистецтва;
  • орієнтування в темі, яка є ключовою на каналі;
  • володіння певною мовою на високому рівні (найчастіше англійською, російською, українською).

Особливості роботи

Якщо говорити про найм, то таких спеціалістів для власних ютюб-каналів часто шукають магазини (для відеооглядів товару). Також зустрічаються запити від онлайн-шкіл та медіа (наприклад, записувати смішні інтерв’ю-опитування людей на вулиці). Щоб потрапити на роботу, потрібно пройти кастинг або надіслати посилання на свої роботи на YouTube.


17. Менеджер ютюб-каналу


Такий спеціаліст знає, який контент потрібно створити для ютюб-каналу та які інструменти використати, аби його переглянула потрібна аудиторія.

Типові обов’язки:

  • створення та реалізація контент-плану;
  • оптимізація і просування у топ ютубу відео, прямих ефірів;
  • розвиток і оформлення каналу і плейлистів;
  • взаємодія з підписниками, формування і розвиток ком’юніті;
  • налаштування рекламних кампаній в Google Ads.

Які навички потрібні:

  • знання алгоритмів роботи та екосистеми ютюб;
  • вміння працювати з YouTube Analytics та платними видами просування (GoogleAds, кінцеві заставки, посіви, інтеграції з блогерами);
  • знання англійської на рівні В1 (опціонально, але бажано, бо частину трендів задають американські блогери);
  • навички проджект-менеджменту, комунікації.

Особливості роботи

Таких спеціалістів часто шукають маркетингові, рекламні агентства, ІТ-компанії, які розвивають свої ютюб-канали.


18. Технічний спеціаліст


Профі, який не дуже любить комунікацію з людьми, але обожнює розбиратися в технічних нюансах різних платформ, сервісів, програм. Знає, як організувати вебінар у соцмережах, налаштувати email-розсилку чи підключити платіжну систему.

Типові обов’язки:

  • організація та модерування онлайн-трансляцій різного формату (вебінари, прямі ефіри, майстер-класи тощо);
  • технічна підтримка команди;
  • пошук та підбір сервісів, платформ під конкретний запит.

Які навички потрібні:

  • уважність до деталей;
  • знання технічних нюансів найпопулярніших сервісів та платформ, які необхідні для організації освітніх програм (GetCourse, Tilda, SendPulse, WordPress, Flow XO);
  • вміння швидко навчатися нового, адже програми постійно оновлюються;
  • оперативність у діях (особливо якщо необхідно модерувати онлайн-трансляції).

Особливості роботи

Спеціаліст затребуваний в освітніх проєктах — онлайн-школах, курсах. Може працювати в штаті на постійній основі, а може — разово за запитом. Також може бути членом великих SMM-команд.


19. Розробник чат-ботів


Спеціаліст, який вміє будувати програмні сценарії, програмувати, аби в результаті отримати сервіс в форматі автовідповідача — чат-бот.

Типові обов’язки:

  • розробка документації, яка стосується функціонування чат-ботів;
  • розробка, тестування та коригування роботи чат-ботів.

Які навички потрібні:

  • знання HTML+CSS, Django, Flask, Python;
  • вміння працювати з базами даних MySQL, SQLite;
  • уважність до деталей.

Особливості роботи

Робота підійде тим, хто вже вміє кодити або хоче спробувати, але не знає, з чого почати. Не потребує довготривалого навчання.


20. Спеціаліст з пошуку та обробки даних в інтернеті


Такий спеціаліст повинен знаходити потрібну інформацію в інтернеті, зокрема в соціальних мережах. Далі її використовують для навчання штучного інтелекту, аналізу, створення баз даних.

Типові обов’язки:

  • пошук потрібної інформації в соцмережах;
  • систематизація зібраного матеріалу.

Які навички потрібні:

  • знання функціоналу різних соцмереж;
  • навички семантичного пошуку;
  • посидючість, висока концентрація уваги.

Особливості роботи

Чим масштабніше розвиватимуться такі напрями, як machine learning та аналіз великих даних, тим популярнішою буде ставати така діяльність.


Де шукати таку роботу?

  1. У блогерів. Для цього потрібно бути підписаним на них та уважно слідкувати за сторіз. Зазвичай вони анонсують нову вакансію, прикріплюють анкету для подачі.
  2. У тематичних чатах в телеграмі. Серед них є «Помогатор», «Толока».
  3. На фриланс-біржах. Наприклад, на UpWork, Freelancehunt.
  4. Відправляти комерційні пропозиції самостійно. Це як надсилати резюме у компанію, у якій немає відкритих вакансій. У повідомленні потрібно грамотно презентувати свої навички, досвід й чітко перерахувати, з якими задачами ви готові допомогти.
  5. Запропонувати бренду чи блогеру зробити щось безкоштовно. Або просто зробити й надіслати. Кращий ефект буде, якщо ви зможете вирішити проблему, про яку людина чи компанія публічно розповіла у блозі.

Шукаєте роботу, пов’язану з соцмережами?

Маємо й такі вакансії в крутих українських і міжнародних компаніях!

Вакансії

Читайте також

Гід по Upwork: з чого розпочати фриланс-кар’єру?

Фальшиві вакансії та роботодавці-шахраї: як не потрапити в пастку

20 порад фрилансерам від героїв фільмів і серіалів

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: