Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '451' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1052277 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Роботодавці вважають, що працівникам потрібні тренери з етикету в офісі
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Роботодавці наймають тренерів з етикету для працівників, що повертаються до офісів

21.03.24 Новини 2 хв читання

Працівників, які довго працювали віддалено, роботодавці хочуть навчити, як поводитися в офісі. Для цього вони запрошують тренерів з етикету, які розповідають про дрес-код та правила спілкування, пише Business Insider.


Після декількох років віддаленої роботи працівники «розслабилися», і тому їм треба допомогти покращити офісні навички, вважають керівники.

У липні 2023 року онлайн-сервіс Resume Builder опитав понад 1500 бізнес-лідерів, і 45% відповіли, що вже почали пропонувати своїм співробітникам навчання з офісного етикету. Ще 18% відсотків сказали, що планують зробити це цього року. За словами респондентів, поширені проблеми включають дрес-код, взаємодію з клієнтами та загальну поведінку в офісі.

«На нашу думку, навчання з офісного етикету є життєво важливим не лише для новачків, але й для всіх у команді», — каже Майк Чаппел, генеральний директор компанії FormsPal.

«Етикет тепер схожий на модне слово», — каже тренерка з етикету Сюзі Лінс. Вона веде курс, на якому навчає студентів, як потискати руку та правильно вдягатися. Але молоді працівники — не єдині, кому може бути корисне таке навчання. Зокрема, деякі менеджери просять її допомогти командам навчитися спілкуватися з клієнтами телефоном та електронною поштою.

Читайте також: На зв’язку: як етично спілкуватися з колегами в онлайні

Рекрутери ж звертають увагу на манери кандидатів ще на етапі подання заявки, особливо на посади, орієнтовані на роботу з клієнтами. Ті, хто приходить на співбесіду у непрофесійному вигляді або демонструють погані навички спілкування протягом усього процесу найму, отримують відмови.

«Деякі посади вимагають сильніших комунікаційних навичок, — каже Кевон Мартін, координатор відділу людських відносин у фармацевтичній компанії. — Те, як ви розмовляєте зі мною під час співбесіди, показує, як ви будете розмовляти з клієнтами».

Й оскільки найближчим часом все більше людей повертатимуться до офісів, ймовірно, попит на тренерів з етикету тільки зростатиме.

Потрібна робота?

У нас на сайті ви знайдете вакансії перевірених українських та міжнародних компаній!

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: