Зазвичай у вакансіях роботодавці роблять акцент на технічних навичках, що знадобляться для виконання роботи. Але щоб між компанією та спеціалістом стався справжній метч, потрібно не лише мати хард скіли, прописані у вакансії, а й збігатися за цінностями та бути на одній хвилі з командою.
Розповідаємо, яких фахівців готові брати на роботу сім роботодавців, що мають профіль на Happy Monday.
DataArt
DataArt — глобальна компанія з розробки програмного забезпечення та надійний технологічний партнер для лідерів ринку.
Крім технічних знань і навичок, зазначених у текстах вакансій, у DataArt від кандидатів очікують:
- високого рівня розмовної англійської, адже фахівці компанії працюють у розподілених командах і регулярно спілкуються з колегами й замовниками з різних країн;
- гнучкості, бо команди долучаються до різнопланових проєктів.
- універсальності — клієнтам потрібні розробники, що поєднують навички Full Stack і DevOps, та проджект-менеджери з досвідом роботи в IT і технічним бекграундом.
Carbominer
Carbominer — український кліматичний стартап, який розробив нову технологію зі вловлення CO₂ з відкритого повітря. Інновація допомагає власникам теплиць отримати екологічно чистий вуглекислий газ для стимулювання росту рослин.
Технологія Carbominer вирізняється поєднанням інженерних інновацій, які не притаманні іншим стартапам. Саме тому тут більше цінують потенціал і швидкість в роботі та прийнятті рішень, аніж досвід та вміння дотримуватися правил. Тож шукають людей, які не бояться робити помилки та готові випробувати себе у створенні та покращенні інновацій. Які вміють проявляти ініціативу та працювати однаково ефективно як самостійно, так і в команді.
Відсутність релевантного досвіду не стане на заваді. Головне — бажання навчатися та готовність відповідати за свої рішення й результати. Також кандидатам знадобиться високий рівень знання англійської мови.
EY
EY — це глобальна багатопрофільна організація, що надає професійні послуги в галузях аудиту, консалтингу, права, стратегії, оподаткування та угод. Входить до четвірки найбільших у світі аудиторських і консалтингових компаній.
Компанія шукає людей, насамперед здатних критично мислити, швидко адаптуватись до нових задач та ефективно взаємодіяти в команді. Не менш важливими є високий рівень володіння англійською мовою та сильна мотивація до професійного зростання. В EY цінують здорову дискусію, правильні запитання та вміння знаходити на них відповіді. Технічні знання і навички теж відіграють важливу роль, але вони залежать безпосередньо від посади, на яку подається кандидат.
Зазвичай кандидат має пройти онлайн-тестування на оцінку рівня логічного мислення та знання англійської, виконати профільний тест або вирішити кейс і взяти участь в одному або кількох етапах інтерв’ю з рекрутерами компанії та менеджерами відповідного відділу. Під час співбесіди оцінюють наявність у кандидата якостей, які найбільше цінують у компанії, а також перевіряють технічні навички та досвід.
WOW24-7
WOW24-7 — аутсорсингова компанія, що надає бізнесу послуги з підтримки клієнтів. Працівники WOW24-7 допомагають компаніям з E-commerce, Travel та IT-сфери підібрати правильний товар чи продукт, налаштувати сервіс та розв’язують різноманітні питання, зокрема технічні, через телефон, чат, соцмережі або e-mail.
Від кандидатів компанія очікує:
- комунікабельності, вміння слухати та співпереживати клієнту;
- вміння завжди знаходити рішення для клієнта;
- бажання робити більше, ніж від тебе очікують;
- вміння залишатись спокійним та врівноваженим у стресових ситуаціях;
- відповідальності та здатності приймати рішення самостійно;
- допитливості та відкритості до нового;
- прагнення постійного розвитку;
- вміння організовувати свою роботу у віддаленому форматі;
- володіння однією з іноземних мов (англійська, німецька, французька, італійська, польська, іспанська) на рівні від B2 і вище;
- досвіду роботи з CRM-системами;
- аналітичного складу розуму та tech savvy для технічних проєктів.
Серед працівників заохочується ініціативність та проактивність. У колективі підтримують культуру зворотного звʼязку, коли процеси покращують за допомогою конструктивних зауважень. Ще одна перевага — відкритість. Працівники можуть звернутися напряму до СЕО компанії чи інших менеджерів вищої ланки, щоб поділитись своїми ідеями чи побажаннями для оптимізації процесу, запропонувати ту чи іншу ініціативу.
ОККО
До складу ОККО GROUP, окрім мережі автозаправних комплексів, входять стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів та найбільша в Україні мережа закладів харчування у дорозі, які працюють під брендами A la minute, Pasta Mia та Meiwei.
Під час пошуку співробітників в ОККО насамперед звертають увагу, чи збігаються цінності кандидата з тими, що є у компанії. Адже спільні цінності допомагають працівнику якнайповніше реалізуватись на роботі, а компанії — будувати ефективний бізнес з його допомогою.
Тож у майбутніх працівниках тут хочуть бачити:
- відкритість новому та підтримку змін;
- прояви людяності, уважності до потреб інших та готовність допомогти;
- оптимізм, здатність керувати своїм настроєм;
- відповідальне ставлення до задач і наполегливість при досягненні результату.
Аби перевірити, чи підходить кандидат за цими параметрами, в ОККО розробили спеціальний інструмент. Кандидату у вигляді анкети або питань на співбесіді пропонують змоделювати свою поведінку у ситуаціях, з якими часто стикаються працівники компанії. Якщо виявляється, що кандидат при вирішенні ситуації керується відмінними цінностями, то, швидше за все, у корпоративній культурі ОККО йому працюватиметься некомфортно й неефективно.
Readdle
Readdle — продуктова IT-компанія, заснована в Україні, що займається розробкою популярних додатків: Documents, Scanner Pro, PDF Expert, Calendars, поштового клієнта Spark і B2B-продукту Fluix.
До найму в Readdle ставляться дуже серйозно. Однакове значення мають професійні навички та особисті якості, які входять у своєрідну ДНК компанії. Рідлівців об’єднує продуктове мислення і бажання створювати по-справжньому цінний продукт для своїх користувачів. Бажання допомагати людям тут важливе не тільки для служби підтримки, яка безпосередньо спілкується з клієнтом, але і для інженерів, дизайнерів, QA-команди, маркетологів.
На будь-якій посаді в Readdle важливо ставити собі запитання: «Як те, що я роблю, допоможе людям? Це спростить їхнє життя або, навпаки, ускладнить?». Вже на етапі відбору кандидатів тут намагаються зрозуміти, наскільки людина поділяє цінності й хоче працювати, постійно пропонуючи покращення і піклуючись про користувачів.
Boosta
Boosta — міжнародна IT-компанія, що створює digital-бізнеси. У портфоліо компанії багато успішних IT-продуктів, проєкти з performance-маркетингу, а також власний інвестиційний фонд Burner.
Компанії потрібні фахівці різних професій та напрямів. Відповідно, від кандидатів на вакансії чекають різного досвіду й навичок. Але «внутрішньо» людина, яка впишеться в команду, має відповідати таким критеріям:
- завжди шукає можливості для самореалізації та професійного розвитку;
- вмотивована на досягнення крутих результатів та готова висувати класні ідеї;
- несе відповідальність за свої слова, рішення та дії;
- проактивна та не потребує постійного контролю;
- нетоксична, адекватно та з повагою спілкується з колегами та готова прийти їм на допомогу.
Хочете дізнатися більше про те, як працюється в цих та інших компаніях?
Читайте їхні профілі на Happy Monday
Компанії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Знижуємо робочий стрес: чому ваші термінові завдання насправді не горять
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів