Шукаєте роботу в агенції? Ми зібрали вакансії від креативних, комунікаційних та маркетингових агенцій, де ви зможете заглибитись у роботу над цікавими проєктами й класно прокачати свої скіли.
1. Креативний копірайтер до агенції Kyїfornia
Комунікаційна агенція Kyїfornia шукає креативного копірайтера. Що потрібно робити: придумувати креативні ідеї; створювати ефективні креативні рішення для соціальних кампаній; креативно, грамотно та логічно описувати креативні концепції, створювати сценарії для відео-/аудіороликів та ідеї для кей-віжуалів; працювати з інформацією (шукати, вивчати, аналізувати). Необхідно мати портфоліо та агентський досвід від 2 років; любити соціалку та змінотворчі проєкти; знати кейси українських та світових соціальних кампаній.
2. Комунікаційний менеджер до креативної агенції Kyїfornia
Креативна агенція Kyїfornia, яка створює державні та соціальні кампанії full circle, шукає комунікаційного менеджера. Що потрібно робити: багато комунікувати з медіа й інфлюенсерами; вміти обирати платформи та лідерів думок відповідно до тематики кампаній та їхніх цілей; створювати релізи, які хочеться читати; добре орієнтуватися в інфлюенсерах; разом з командою створювати вау-PR-стратегії. Пріоритет надаватимуть кандидатам, які працювали з різним спектром комунікаційних задач: від створення контенту до налагодження довгострокової співпраці.
3. SMM-менеджер (Middle) до Reborn.agency
Маркетингова агенція Reborn.agency шукає SMM-менеджера Middle-рівня. Обов’язки: координація команди копірайтерів та дизайнерів зі створення контенту згідно з медіапланом; створення нетривіальних контент-планів; організація колаборацій із селебріті та лідерами думки; пошук креативних рішень, створення рубрик та реалізації контент-стратегії. Необхідно мати досвід роботи в агенціях на схожій позиції від 1 року.
4. Стратег до Postmen
Комунікаційна агенція Postmen шукає стратега/иню. Очікування від кандидата: досвід розроблення та реалізації маркетингових та/або соціальних комунікаційних стратегій від 2 років; вміння лаконічно й точно формулювати виклики, завдання, інсайти, висновки та ідеї в письмовій та усній формах; вміння переконливо захищати власну думку перед клієнтом/колегами, захоплювати увагу слухачів та підводити їх до бажаних висновків чи емоцій; володіння методологіями Customer Journey / Jobs To Be Done тощо. Перевагами буде: наявність портфоліо, досвід роботи в агенції; англійська B2 і вище.
5. Проджект-менеджер до HOTVISA
Компанія HOTVISA шукає проджект-менеджера. Обов’язками буде: планування та керування проєктом; забезпечення успішного запуску нових продуктів на ринок; управління командою; бюджетування та фінансовий контроль, ведення документації. Очікування від кандидата: досвід роботи від 2 років на позиціях продюсера/ки, івент-менеджера/ки або проджекта; готовність розбиратися в диджитал-маркетингу, аналітиці та продажах; знання про системний підхід, чіткі процеси та координацію команди.
6. Акаунт-менеджер до Admix Global
Маркетингова агенція Admix Global шукає акаунт-менеджера. Основні обов’язки: прийом вхідних звернень потенційних клієнтів; надання консультацій клієнтам; контроль оплат; комунікація з командою Linkbuilder. Необхідні навички для роботи: досвід роботи від 1 року; вміння працювати з великою кількістю таблиць та даних; знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate. Перевагою будуть знання з SEO.
7. Журналіст зі знанням маркетингу до Promodo
Агенція диджитал-маркетингу Promodo шукає журналіста зі знанням маркетингу. Він чи вона братиме участь у створенні контент-плану для блогу; писатиме 3 статті на місяць для блогу, формуватиме контент-плани для соцмереж, вестиме соцмережі й телеграм-канал, редагуватиме тексти. Необхідний досвід та знання: написання матеріалів на теми бізнесу та маркетингу; розуміння основних каналів Digital-маркетингу. Від кандидатів очікують резюме й портфоліо.
Як працюється в Promodo?
Дізнайтеся більше про команду й проєкти
Читати
8. Project Manager до TRUMAN Agency (Strategic Communications)
Агентство стратегічних комунікацій TRUMAN шукає проджект-менеджера. Обов’язки: керувати проєктами від концепції до завершення; координувати команди проєкту; тісно співпрацювати з клієнтами та іншими зацікавленими сторонами, щоб зрозуміти їхні цілі та розробити проєктні пропозиції; розробляти плани й графіки проєкту та відстежувати їх виконання. Необхідно мати 3-5 років досвіду в управлінні проєктами, бажано в консалтингу/корпораціях/зв’язках з громадськістю/медіа/стратегічних комунікаціях; хороші навички спілкування та налагоджені відносини в галузі, в якій ви працюєте.
9. Account manager до креативної агенції Vivid
Креативна digital агенція Vivid шукає Account manager. Що потрібно буде робити: вести проєкти від тендера до закриття документів; забезпечувати ефективне управління на всіх етапах реалізації; аналізувати результати кампанії та готувати звіти; формувати і контролювати бюджети проектів; розвивати клієнта в межах співпраці з агенцією. Агенція працює над такими проєктами: створення комунікаційних стратегій; проєкти з блогерами; піар-проєкти, SMM, дизайн/веб/відеопродакшн.
10. Менеджер комунікаційних проєктів до RMA
Комунікаційна агенція RMA, що займається антикризовими та державними комунікаціями, шукає менеджера комунікаційних проєктів. Основні обовʼязки: ведення проєкту від підготовки бюджету до фінальної звітності; побудова довготривалих відносин із клієнтами та партнерами; організація роботи проєктної команди; робота з продакшном. Досвід у журналістиці / державних комунікаціях буде перевагою. Необхідний рівень англійської — від Upper intermediate.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Читати
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Знижуємо робочий стрес: чому ваші термінові завдання насправді не горять
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів