Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '455' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=14841 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Що вдягнути на співбесіду: 5 порад щодо зовнішнього вигляду
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Зовнішній вигляд на співбесіді: на що звернути увагу?

26.10.18 Кар'єра 3 хв читання

Перше враження про людину складається протягом кількох секунд. Як зробити так, щоб ваш зовнішній вигляд на співбесіді працював на вас?


Підсвідомість зчитує інформацію про незнайомця на його зовнішній вигляд, коли ви тільки обмінюєтеся першими привітаннями. Важливо, щоб нічого не заважало роботодавцю побачити ваші сильні сторони.

Безумовно, вибирати співробітників варто за навичками та заслугами. І все ж таки часто саме від першого враження залежить, чи порекомендує HR вашу кандидатуру безпосередньому керівнику.


Що вдягнути на співбесіду: 5 важливих порад


1. Дрес-код залежить від посади

Багато залежить від того, на яку посаду ви претендуєте. Якщо це робота помічника топменеджера, управлінська посада або робота з клієнтами, бажано дотримуватися стилю одягу, близького до ділового. А ось для дизайнера, фотографа чи програміста діловий костюм може виявитися недоречним. Практично для всіх фахівців середньої ланки безпрограшний варіант — бізнес-кежуал чи кежуал.


2. Дізнайтеся, який стиль одягу прийнятий у компанії

Бажано дізнатися, яке ставлення до дрес-коду у самій компанії. Добре, якщо ви зможете зрозуміти, як одягаються співробітники відділу, до якого ви плануєте потрапити.

Не потрібно копіювати чужий образ. Просто постарайтеся не бути білою вороною.

Надалі, наприклад, на зустрічах з партнерами та клієнтами, ваш зовнішній вигляд повинен буде відповідати дрес-коду, хай і негласно, але прийнятому на цьому місці роботи. Адже ви представлятимете компанію, а не себе особисто. Буде логічно вже за першої зустрічі дати зрозуміти наймачу, що ви «свій».


3. Будьте стримані та помірні

Щоб довго не мучитися з вибором, пам’ятайте головний принцип — одягайтеся стримано та помірно. Пам’ятайте, що ви йдете на співбесіду, а не на зустріч із друзями. Зовнішній вигляд не повинен відволікати від мети візиту та провокувати обговорення.

Яскраві аксесуари, епатажні елементи, сексуальні деталі та спортивний гардероб краще залишити вдома. Зачекайте щонайменше до того часу, коли ви зрозумієте, що саме можете собі дозволити. І не перестарайтеся з ароматами!


4. Пам’ятайте про акуратність!

Не менш важлива й акуратність. Неохайність в одязі або зачісці може говорити про те, що ви недбалі і у справах. Якщо на вулиці дощ або вітер, не забудьте захопити губку для взуття та гребінець, щоб привести себе до ладу перед зустріччю.

Не лише одяг впливає на зовнішній вигляд. Зачіска або макіяж також є частиною вашого образу. І до них також застосуємо універсальний принцип акуратності та помірності.


5. Будьте собою

Всі ці поради працюють, але все ж таки головне правило — не ламати себе. Одяг повинен надавати вам впевненості, а не навпаки. І якщо в незвичному діловому костюмі ви почуваєтеся не у своїй тарілці, завжди можна знайти відповідний компроміс.


Що робити, якщо у вас пірсинг чи тату?


Окреме питання — про пірсинг та татуювання. Як зараз роботодавці ставляться до пірсингу/татуювань і що з ними робити, ми запитали Анну Мазур, СЕО Happy Monday.

Анна Мазур
Анна Мазур

«Роботодавці» — надто безликий термін. Важливо пам’ятати, що кожному етапі спілкування з компанією рішення приймає конкретна людина. Тому ставлення роботодавців таке саме, як ставлення суспільства загалом.

На мій особистий погляд, співвідношення приблизно 70% на 30%, де 70% вважають, що пірсинг та татуювання — це не ок для «порядної людини», а 30% все ж таки розуміють, що це особистий вибір кожного, який ніяк не впливає на професіоналізм. Звичайно, з кожним роком ми стаємо все прогресивнішими, але враховувати цю (часто навіть несвідому) особливість все-таки варто.

У мене 2 практичні рекомендації:

  1. вибирати для себе менш консервативні галузі та компанії;
  2. за можливості перед співбесідою все ж таки зняти пірсинг і приховати одягом татуювання, щоб не потрапити під перший критичний відсів «на вигляд» у випадку, якщо вам трапиться жорстко консервативна людина на вході в компанію.

Критичність рекрутера і HR може не мати нічого спільного з тим, як до цього ставиться компанія загалом.

З іншого боку це може бути вашим критерієм для вибору компанії. Не думаю, що вам захочеться ховатися та грати роль когось іншого весь час. Робота — велика частина нашого життя, тому важливо залишатися вірним собі та почуватися комфортно.

Тому моя головна порада — варто убезпечити себе від суб’єктивних оцінок, але пам’ятати, що вам потрібна компанія, яка приймає та адекватно оцінює можливість людини виглядати, як їй хочеться.

Але, звісно, ​​якщо компанія працює у жорстко консервативній сфері — консалтинг, юриспруденція, державна служба, банківська сфера тощо — варто прийняти їхні вимоги до зовнішнього вигляду та не нав’язувати свої погляди.

Пам’ятайте, що старе правило «зустрічають по одягу» все ще працює. За розумом вас теж обов’язково оцінять, але трохи пізніше. Дайте їм шанс 🙂

Зовнішній вигляд важливий, але підготовка важить більше!

Наш онлайн-гайд «Як успішно пройти співбесіду» допоможе якісно підготуватися до інтерв’ю, влучно відповісти на запитання рекрутера та отримати роботу мрії.

До гайда
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: