Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1779' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1035107 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Як стати диджитал-маркетологом у 2024 році
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як почати кар’єру в диджитал-маркетингу та які ключові навички для цього потрібні

21.02.24 Пошук роботи 6 хв читання

Сьогодні на ринку ледь не щодня з’являються нові курси для початківців в ІТ, а кількість кандидатів на вакансії в цій сфері перевищує попит. Але хіба гроші й перспективи є лише в ІТ? Про ще одну прибуткову нішу — digital-маркетинг — розповідає Юлія Фесенко, яка за 10 років пройшла шлях від хостес до маркетологині з бюджетами понад $200 тисяч.

Юлія Фесенко
Юлія Фесенко


Чому диджитал-маркетинг — це перспективно


Сьогодні на ринку спостерігається підвищений попит на фахівців з маркетингу. Ось цікава аналітика від Djinni за жовтень 2023 року: майже 15% опублікованих вакансій на сайті — для маркетологів, це найпопулярніша категорія. На одному з сайтів пошуку роботи зараз відкрито 90+ вакансій маркетологів (і це лише в Києві) із заробітком приблизно 30 000 гривень. А ще ж є LinkedIn, Telegram-канали з вакансіями тощо.

У Happy Monday з 19 лютого по 1 березня тривають тижні маркетингу! Свою участь у Marketing Weeks вже підтвердили Uklon, Genesis, BetterMe, Laba, Fedoriv Agency, Boosta та інші компанії, які надаватимуть пріоритет кандидатам, що прийдуть до них під час тижнів маркетингу. Хочете дізнатися більше подробиць та зареєструватися? Шукайте всі деталі тут: https://bit.ly/3upxccq

Маркетинг — це невіддільна частина роботи будь-якого бізнесу. Він потрібен для того, щоб побудувати імідж бренду, щоб про бізнес дізнавалися ті, хто ще про нього не знає, для збільшення продажів і підтримки бренду під час виходу на ринок тощо

У маркетингу можна почати кар’єру з нуля та заробляти навіть під час повномасштабної війни. То, може, це знак, щоб почати опановувати цю професію вже сьогодні?


Диджитал- та інтернет-маркетинг: у чому різниця

Диджитал-маркетинг охоплює всі цифрові технології та канали комунікації, які використовуються для взаємодії з аудиторією. Наприклад, QR-коди на білбордах, електронну пошту, смс-розсилки тощо. 

Інтернет-маркетинг є частиною диджитал-маркетингу та фокусується конкретно на використанні інтернету для взаємодії з авдиторією. Він охоплює SEO (пошукову оптимізацію), контекстну рекламу, рекламу в соціальних мережах, електронну комерцію тощо.

Тобто диджитал-маркетинг — це більш широке поняття. Відповідно digital-маркетологу треба більше знань і навичок. І далі я розкажу, яких саме.  


Ключові навички для digital-маркетолога


Гарна новина: для роботи в маркетингу не обовʼязково здобувати вищу освіту за цією спеціальністю. Проте доведеться навчитися вправлятися з цифрами й аналітикою. Ось шість ключових навичок, якими необхідно володіти, щоб знайти свою першу роботу диджитал-маркетолога:

  • робота із соціальними мережами (Facebook, Instagram, TikTok, X, хоча може вистачити лише Instagram і Facebook — усе залежить від специфіки бізнесу);
  • налаштування контекстної та таргетованої реклами або бодай розуміння базових принципів роботи Google Ads;
  • написання текстів для рекламних кампаній;
  • аналітичне та стратегічне мислення, щоб аналізувати результати рекламних кампаній;
  • знання маркетингових метрик і що на них впливає (наприклад, Google Analytics — це базовий інструмент маркетолога); 
  • творчі здібності для генерування нових ідей та підходів.  


Чи підходить вам професія: швидкий тест 


Якщо це про вас, то вам буде цікава сфера диджитал-маркетингу:

  • Хочу працювати онлайн, але не знаю, з чого почати та яку професію обрати.
  • Працюю в digital, але хочу розширити свої знання та отримувати більший дохід.
  • Мрію поєднувати аналітичні здібності з творчістю.
  • Шукаю роботу онлайн з хорошим доходом.


Як почати кар’єру в диджитал-маркетингу


То якими мають бути перші кроки до нової професії? Раджу почати з теорії. Це ні до чого не зобовʼязує, а отримані знання можна використати в будь-якій роботі.


Крок 1. Самоосвіта

Курси. Сьогодні є чимало можливостей опанувати нову професію навіть без грошових вкладень. Повноцінні безплатні курси можна знайти на Дія.Освіта, Coursera, Google Digital Garage або HubSpot Academy. При виборі навчання звертайте увагу на кількість практики та підтримку менторів. Наприклад, своїм студентам я даю інструменти, які перевірила особисто за 10 років практики, проводжу тестові інтервʼю та вчу презентувати себе так, щоб їх взяли на роботу після першої співбесіди.

 Книжки з маркетингу:

  • Джек Траут «Маркетингові війни»;
  • Гаррі Беквіт «Продаючи невидиме»;
  • Сет Годін «Дозвільний маркетинг»;
  • Роберт Чалдіні «Психологія впливу»;
  • Чан Кім «Стратегія блакитного океану»;
  • Філіп Котлер «Основи маркетингу».

Якщо вам зручніший відеоформат, подивіться мої уроки для Марафону Креативної Практики про рекламу на Pinterest, Snapchat, TikTok.



Крок 2. Стажування

З 2021 року майже дві третини компаній у світі (63%) збільшили свої бюджети на цифровий маркетинг. Тож знайти роботу в цій ніші буде не так важко. Можна почати зі стажування або невеликих фриланс-проєктів, щоб «набити руку».

Для пошуку таких можливостей раджу використовувати телеграм-канали з вакансіями та сервіси для пошуку роботи: Happy Monday, Djinni, Work.ua та інші. Якщо у вас прокачана англійська, шукайте проєкти на UpWork.


Крок 3. Розвиток власного бренду

Так, про це говорять з кожної «праски», але це дійсно дієвий спосіб стати впізнаваним і затребуваним спеціалістом у будь-якій сфері. Почніть розвивати власні соцмережі та показуйте результати своєї роботи, щоб знаходити нових клієнтів.

Кількість підписників — це не завжди показник якості. На моїй сторінці менш ніж 500 фоловерів, але це не заважає мені працювати працювати над особистим брендом і проявлятись як експертка.

А як я пройшла шлях від хостес до маркетологині, що працює з бюджетами понад $200 тисяч, читайте в моїй кар’єрній історії. Сподіваюсь, моя історія надихне вас спробувати себе в маркетингу.

Шукаєте роботу в маркетингу?

У нас на сайті саме є відкриті вакансії в цьому напрямі 👉

Вакансії

Читайте також

Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за пів року

Як розвиватися маркетологу: про кар’єру, навички, плюси та мінуси професії

IT-маркетинг VS маркетинг в інших сферах: порівнюють світчери

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: