Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '451' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1219225 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Як подарунки співробітникам впливають на їхню лояльність
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як подарунки від компанії впливають на лояльність працівників: дослідження

24.10.24 Новини 4 хв читання

Професійна спільнота, яка об’єднує спеціалістів з брендингу роботодавця, Employer Branding Community та партнери з виробництва мерчу MOODua провели опитування про вплив подарунків на лояльність та мотивацію співробітників. Ділимося результатами дослідження.


Як українські роботодавці ставляться до подарунків


У дослідженні взяли участь 43 компанії. З них — 76,6% з IT-сектору та 23,3% зі сфери консалтингу, ритейлу, банків та інших галузей.

Половина опитаних компаній регулярно використовують подарунки як інструмент мотивації співробітників, 33,3% роблять це інколи, 14,3% — рідко і лише 2,4% — ніколи не дарують подарунків своїм працівникам.

Більшість компаній (29,3%) виділяють на подарунки 5-10% HR-бюджету.

Бюджети компаній на подарунки співробітникам

72,1% компаній вважають подарунки обов’язковим елементом адаптації нових співробітників; 16,3% компаній рідко дарують подарунки новачкам і 11,6% компаній не використовують подарунки для адаптації нових членів колективу.


Які подарунки компанії дарують співробітникам


Найпоширеніший тип подарунків для співробітників — матеріальні, їм надають перевагу 38 із 43 опитаних компаній. 18 додатково обирають персоналізовані подарунки, і 13 — нематеріальні. Відповідаючи на це запитання, респонденти мали змогу обрати кілька варіантів.

Серед найкращих подарунків, які вручали працівникам, компанії називали:

  • худі з концептом компанії;
  • кастомізовані рюкзаки;
  • сорочки з патчами;
  • набори смаколиків, які репрезентують кожну з локацій компанії;
  • шарф з власним малюнком;
  • сертифікати на подорож, цикл масажів, курс особистісного росту;
  • речі, підписані відомими українцями;
  • кастомні вишиванки;
  • вічні календарі;
  • бокси для творчості;
  • світильники у формі мапи України на День Незалежності;
  • старлінки та паверстанції. 

Читайте також: Формула щастя: як покращити робочий клімат в компанії


Вплив подарунків на мотивацію та лояльність співробітників


25,6% опитаних компаній регулярно проводять оцінку задоволеності подарунками, 34,9% — відстежують ефективність подарунків, 39,5% компаній — не відстежують вплив подарунків на мотивацію співробітників.

Для оцінки ефективності подарунків роботодавці використовують такі методи:

  • зустрічі 1 на 1;
  • щорічний Engagement survey;
  • анонімні фідбеки про подарунки та внутрішню активність;
  • відгуки;
  • звіти від керівників напряму;
  • реакції у соцмережах;
  • запитання в eNPS з окремим розділом тощо.

Майже половина компаній (46,5%) помічають підвищення лояльності співробітників після впровадження системи подарунків.

Лояльність співробітників

Прояви лояльності співробітників, які помітили опитані роботодавці :

  • покращення оцінок ESAT та eNPS;
  • у співробітника формується звʼязок«персоналізований подарунок = компанія знає мене, помічає мене, дбає про мене»;
  • дописи в соцмережах, згадки про минулі подарунки;
  • люди після звільнення підтримують зв’язок з компанією, рекомендують друзям і використовують подарунки в житті;
  • співробітники виступають амбасадорами бренду у своїх соцмережах;
  • позитивні фідбеки від працівників про доцільність і потрібність подарунка;
  • підвищення залученості у внутрішні активності.


Рекомендації з ефективного використання подарунків від Employer Brand менеджерів

  1. Кастомізуйте подарунок під людину.
  2. Тестуйте різні подарунки та враховуйте фідбек.
  3. Робіть подарунки не лише на дні народження співробітників.
  4. Завжди думайте про терміни та вчасність. Обирайте якість замість кількості.
  5. Не очікуйте, що подарунки полагодять негативне враження від поганого менеджменту.
  6. Farewell pack є приємною згадкою для тих, хто з якихось причин вирішив піти. Не нехтуйте цим видом подарунка.
  7. Даруйте подарунки на різні Міжнародні дні.
  8. Працюйте виключно з потребами та очікуваннями спеціалістів у своїй компанії.
  9. Запровадьте welcome pack та відправляйте його раніше першого робочого дня.
  10. Не бійтеся заходити в колаборації з крутими українськими брендами.

Більше інсайтів з дослідження шукайте за посиланням.

Шукаєте роботу?

Десятки вакансій чекають на ваше резюме →

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: