Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '454' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1018067 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Правила успіху Анни Вінтур
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Щодня однакові вбрання та ранні підйоми: правила успіху Анни Вінтур

25.01.24 Розвиток 4 хв читання

Анна Вінтур — головна редакторка американського журналу Vogue з 1988 року та художня директорка видавництва Condé Nast — визнана однією з найвпливовіших осіб у медіа та індустрії розваг. Вона стала прототипом героїні роману «Диявол носить Prada», що пізніше було екранізовано. А днями українською вийшла біографія Анни — про її непростий шлях у світі моди.

В цій статті дізнаємося про робочі звички Анни Вінтур, що допомагають їй бути ефективною, та кар’єрні принципи, що підтримують її авторитет.


5 принципів Анни Вінтур, що зробили її успішною


У медіа та масовій культурі Анна Вінтур постає як сувора перфекціоністка і як сильна лідерка. Протягом багатьох років своєї кар’єри вона ухвалювала суперечливі рішення та порушувала усталені правила. Водночас — намагалася довести, що бізнес, в якому вона працює, вимагає наполегливості й креативності. І закарбувала себе в його історії.

Ось кілька принципів, яких Анна Вінтур дотримується у своїй кар’єрі.


1. Освіта — не головне.

Народжена в сім’ї видавців, Анна Вінтур засвоїла, що потрібно мати впевненість у тому, чого ви справді хочете, довіряти собі та не лишати місце сумнівам. Вона вірить у талант і творче бачення, підтримує мистецькі процеси, в яких відчувається дух автора. Знання сфери дозволило їй ухвалювати власні сміливі рішення, не вибачаючись за них.

При цьому, вона не закінчила ані середньої школи, ані університету.


2. Посередності немає місця.

Анна Вінтур шукає мистецтво та оригінальність у всьому, вважаючи, що немає нічого нуднішого за тих, хто обирає роль послідовників: тут вмирає здатність людини творити.


3. Бути сильними — завдяки сильним.

Анна Вінтур закликає оточувати себе людьми, які надихають вас і показують найкращу версію вас самих. І якщо маєте змогу стати такою опорою для когось — будьте нею.

Якими б сміливими та проривними не були ваші ідеї, важко втілити їх без команди. Тому важливо розширювати можливості тих, хто підтримує ваше бачення, та інвестувати в них. Крім того, люди працюватимуть набагато ефективніше, якщо зможуть ухвалювати лідерські рішення самостійно.

4. Слабкості — це можливості.

Все своє життя Анна Вінтур страждає на синдром дефіциту уваги, але не дозволила йому диктувати, як їй жити — навпаки, взяла під контроль та використала як інструмент. Зокрема, вона уникає порожніх розмов та зорового контакту — як таких, що відволікають. І захисні окуляри, за якими можна сховати погляд, стали частиною її образу та особистого бренду.


5. Пунктуальність — частина роботи.

Це невіддільна рутина багатьох успішних людей, і не дарма. Анна Вінтур вважає, що коли ви цінуєте свій час і час тих, із ким працюєте, то відчуваєте, що взяли максимум з цього дня. Тож добре виконана робота включає також і повагу до інших.


Як організувати свій час: лайфхаки від Анни Вінтур


Протягом дня виникає достатньо різних задач, серед яких легко загубитися, та форс-мажорів, здатних зіпсувати весь день. Хто про це знає, як не славнозвісна редакторка Vogue? Вона навчилася брати свій день під контроль, і ось її поради, як це робити.


1. Полюбіть ранок.

Анна Вінтур прокидається між 4 та 5 ранку. Читає газети, переглядає соцмережі, займається вправами (зазвичай тенісом), відповідає на електронні листи або переглядає світлини із фотосесій та подумки планує свій день. Після цього снідає, спілкується з дітьми, відвідує особистого стиліста та о 8 ранку прямує до офісу Vogue.

Вона розповідає, що має чітку структуру дня, дотримання якої допомагає їй все встигати.

Також Анна Вінтур щодня носить однакове вбрання, аби зменшити втому від ухвалення рішень.


2. Контролюйте кількість та тривалість зустрічей.

День Анни Вінтур зазвичай складається з різноманітних зустрічей — як сам на сам з окремими редакторами, так і з цілими командами у складі десятків людей. Втім, вона віддає перевагу зустрічам у невеликому складі, а найефективнішими вважає ті, що тривають не більше 7 хвилин.

Друга половина дня Анни зазвичай призначена для зустрічей за межами компанії, обідів з дизайнерами, планування заходів або зовнішніх виступів. Вона намагається швидко відповідати на електронні листи та запити всієї своєї команди, щоб робота рухалася — часом робить це просто на вулиці або в дорозі. Але ніколи не засиджується після 18:00, бо перебування в офісі понаднормово, на її думку, свідчить про низьку продуктивність.


3. Розставте пріоритети для справ.

На думку Анни Вінтур, ви ніколи не виконаєте всі завдання у своєму списку, якщо кожне з них матиме однакову вагу. Тож, склавши список справ, визначте, в якому порядку їх треба виконати: призначте кожному високий, середній та низький пріоритет.

Про це також можна повідомити колег. Наприклад, попросіть залучати вас лише до тих зустрічей, де важливий ваш особистий внесок — і тримати вас в курсі, надіславши електронного листа з протоколом зустрічі.

Також, якщо здається, що список завдань нездоланний, буде корисно заручитися допомогою когось із колег і делегувати якийсь із пунктів.


4. «Бронюйте» час у своєму графіку.

Як би не хотілося мати весь робочий день у власному розпорядженні, час від часу все ж виникають незаплановані питання. І плануючи день, важливо враховувати це.

Беручись за якусь задачу, визначте, скільки часу вам потрібно, виділіть певні години для сфокусованої роботи та попередьте про це колег. Наприклад, з 9 до 11 ранку ви працюєте з клієнтами — а після цього будете готові до обговорення інших питань.

Якщо ж ви помічаєте, що через певний проміжок часу втрачаєте концентрацію, або стрибаєте від одного завдання до іншого, не виконавши жодного, спробуйте працювати короткими блоками. Контролювати їх допомагають спеціальні програми та додатки — наприклад, таймер Moody.


5. Будьте готові до нового дня.

Для Анни Вінтур важливо, аби вся необхідна робота була виконана до ранку, і ніхто не чекав на її відповідь. Тому додому вона йде із сумкою, яка протягом дня наповнюється, наприклад, макетами, що потребують відгуку або схвалення, чернетками статей для майбутніх випусків, портфоліо фотографів або стилістів тощо. Наступного ранку вона переглядає свої нотатки з художнім відділом і редакторами. Зазвичай лягає спати близько 22:00 та спить від 6 до 7 годин на добу.

Тож у свій навантажений графік Анна Вінтур включає і робочі справи, і відпочинок.

Потрібна робота?

Маємо безліч вакансій у креативній індустрії, ІТ-компаніях, освіті тощо 👉

Вакансії

Читайте також

Делегувати, цінувати свій час та гарно спати: 5 правил успіху Сема Альтмана

Мистецтво самопрезентації: як особистий бренд впливає на ваш успіх

Як досягти визнання у своїй справі: 5 законів успіху

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: