Ошибка базы данных WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Ошибка базы данных WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '942' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=17587 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Корисні ресурси, книги й курси з PR: поради експерта
Все статьи Новости Поиск работы Истории Карьера Развитие Happy HR

Як розвиватися у PR? 5 порад від Надії Чорної-Бохняк

29.09.18 Карьера 7 min reading

Якщо ви будуєте кар’єру у PR, вам потрібно весь час навчатися: відслідковувати тенденції, розуміти, що відбувається у галузі, вдосконалювати знання та навички. Які ресурси та книги існують для піарників?

Розповідає Надія Чорна-Бохняк, експертка з комунікацій у некомерційних організаціях та викладачка комунікацій у Школі журналістики УКУ.

Насамперед слід розуміти, що PR є частиною ширшої сфери —комунікацій. Які в свою чергу поділяються умовно на стратегічні, зовнішні, внутрішні і кризові. Upgrade саме в PR (зовнішніх комунікаціях) є недостатнім: раджу мислити масштабніше і розвиватись у суміжних знаннях також, зокрема в маркетингу та поведінковій психології. І як з будь-яким навчанням — найважливіше розпочати вчитись, знати кінцеву мету, виробити звичку регулярності.


Що варто використовувати для розвитку у сфері комунікацій?


1. Читайте книги

• Марина Говорухіна «Заборонена книга. Комунікації в громадських організаціях»
• Ярина Ясиневич «Комунікація громадських ініціатив»
• Андрій Куліш «Public Relations для громадських (недержавних) організацій»
• Еліна Слободянюк «Клад для копирайтера», «Настольная книга копирайтера»
• Максим Ільяхов «Пиши, сокращай»
• Джек Траут «Отличайся или умри»
• Девід Льюїс «Нейромаркетинг в действии»
• Марті Ньюмеєр «ZAG. Найкращий посібник з брендингу»
• Ярослав Сердюк «Хорошая и плохая реклама»
• Джин Желязни «Говори на языке диаграмм»
• Дамір Халілов «Маркетинг в социальных сетях»
• Тео Цаусідіс «Мозг с препятствиями»
• Ненсі Дуарте «Захвати аудиторию своей яркой историей»
• Нора Галь «Слово живое и мертвое»
• Барбара Мінто «Принцип піраміди Мінто»
• Ден Роем «Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают»
• Майкл Леві «Гениальность на заказ»
• Майкл Мікалко «Взлом креатива»
• Йона Бергер «Заразительный»


2. Пройдіть онлайн-курси

Раджу обирати спеціалізації з https://www.coursera.org/browse/business/marketing або ж окремі курси на зразок:

• Integrated Marketing Communications: Advertising, Public Relations, Digital Marketing and more
• The Strategy of Content Marketing
• Digital Media and Marketing Strategies

Хоча назагал варто вчитись суміжним до PR навичкам і знанням — ось тут гарна підбірка безкоштовних онлайн-курсів.

Чимало якісних курсів можна знайти на https://www.udemy.com, https://www.edx.org/, https://www.shortcoursesportal.com, https://www.mooc-list.com/.


3. Постійно відстежуйте професійні ресурси

Українські: http://mmr.ua, https://mc.today, http://sostav.ua, стосовно діджиталу — http://watcher.com.ua, стосовно медіаринку —http://detector.media, PRacticum та EU prostir.

Російські: https://vc.ru/marketing, https://www.cossa.ru, http://www.sostav.ru, http://www.advertology.ru.

Англійські: http://prsay.prsa.org, https://www.prweek.com/us/blogs і http://www.prdaily.com/, також є чимало цінних блогів з цих списків: Forbes, Muck Rack, Fit Small Business, MeltWater, FeedSpot.

Регулярність ознайомлення з матеріалами цих ресурсів можна виробити кількома способами:

• буквально ввести у звичку робити це щодня/щотижня в конкретний час;
• користуватись агрегаторами контенту;
• налаштувати перегляд постів від цих порталів як see first у стрічці Facebook.


4. Оберіть собі навчальні програми

З тих, що є у Києві і стосуються комунікацій, добрі відгуки мають курси й заходи:

• Kyiv Academy of Media Arts
• PRacticum від УКУ
• Школа комунікацій Bazilik
• Projector
• Вища Школа Комунікацій
• Вільна школа журналістики і медіамаркетингу


5. Знайдіть собі
ментора

Це один з найважливіших інструментів розвитку: дозволяє рефлексувати, отримувати цінні підказки, мати доступ до ринкових ресурсів і знань.

Читайте також

Як знайти роботу в маркетингу та успішно будувати кар’єру

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
More More for companies
Job seekers
For companies
Войти
Have idea!

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: