Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1779' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=336701 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Типові помилки на співбесіді та як їх уникнути 👉
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Чому ви провалюєте співбесіди? 7 можливих причин

07.04.21 Пошук роботи 6 хв читання

Що може піти не так на інтерв’ю та як цього уникнути? Про невдалі співбесіди розмірковує Ірина Сулацька — викладачка в EvoTalents School та рекрутерка з досвідом 6.5 років найму в Україні і США.

Я працюю в рекрутингу понад шість років, і часом після співбесіди мені дуже хочеться сказати: «Ну чому, чому в тебе бодай не трохи краща англійська, в тебе ж такий крутий досвід!», але я стримуюсь, бо не звикла радити без запиту 🙂 Аж ось надійшов запит від Happy Monday, тож я зібрала найчастіші в моїй практиці причини відмов кандидатам після перших співбесід. Ділюся з вами, щоб ви мали змогу підготуватись до інтерв’ю завчасно.


1. Слабка самопрезентація 


У нашій країні, на жаль, поки не має сильної культури самопрезентації. Цього не навчають у школі чи університеті, тому часто кандидатам, які мають крутий досвід і досягнення, не вдається їх виграшно представити. 

Ваша задача №1 (незалежно від вашого рівня, професії, країни) — навчитись відповідати на питання: «Чому ви зацікавились цією позицією?», «Розкажіть про свій досвід і досягнення», «Чому ми маємо обрати саме вас?». Відповіді мають бути стислі, але при цьому висвітлювати всі важливі моменти. Орієнтуйтесь на 5-10 хвилин для основної розповіді про вас як спеціаліста і вашу кар’єру. Раджу заздалегідь написати відповіді й потренуватись разом із другом, щоб отримати зворотний зв’язок. 

Попереду співбесіда?

Наш онлайн-гайд допоможе всебічно підготуватися до інтерв’ю та отримати омріяний офер

До гайда


2. Занизький рівень англійської 


У моїй практиці це, напевно, одна з найпопулярніших причин для відмови. Буває, люди недооцінюють свій рівень і середній виявляється високим, але частіше навпаки — заявлений рівень не зовсім відповідає реальності. 

Справді прикро відмовляти кандидатам, які мають крутий досвід, але погано знають англійську. Втім, є компанії (наприклад, майже всі ІТ-компанії, зокрема іноземні стартапи), для яких знання англійської — принциповий момент, оскільки без неї складно ефективно співпрацювати з колегами, користувачами й партнерами, які працюють в різних куточках світу.

Тож якщо ваша робота пов’язана з використанням іноземної мови (особливо в усній формі) — одразу чесно вказуйте свій рівень. Пам’ятайте: кілька питань англійською вам, швидше за все, поставлять ще на старті процесу найму. 

Як визначити свій рівень знання англійської, розповідаємо тут 👉

Читати


3. Відсутність зацікавлення та / або нечітка мотивація 


Компанії розраховують на довгострокову співпрацю з кандидатом, тож відсутність у нього чіткого пояснення причин зацікавлення у конкретній вакансії, власних прагнень і планів (чого хочеться досягти, що вивчити, освоїти чи реалізувати) — може стати для рекрутера причиною відмови. 

Нові працівники досягають максимального рівня ефективності не в перший місяць — усім потрібен час, аби зануритись у бізнес, зрозуміти «правила гри» всередині компанії, налагодити стосунки з колегами. І якщо людина несвідомо підходить до зміни роботи й не має чітких критеріїв вибору компанії, вона з більшою ймовірністю втратить інтерес до нової роботи, не отримає задоволення від нових можливостей або й зовсім ними не скористається.

Своє зацікавлення можна проявити, наприклад, таким чином:

  • підготовкою до співбесіди — вивчити вакансію та компанію;
  • своїми питаннями — не лише про тривалість відпустки чи локацію офісу, а й про плани департаменту, до якого ви, можливо, приєднаєтесь, корпоративну культуру компанії, ваші цілі на перші кілька місяців тощо;
  • follow-up листом чи повідомленням, надісланим після розмови.  


4. Пробіли в soft skills 

Майже всі вакансії передбачають командну співпрацю, тому soft skills часто грають таку ж важливу роль, як і hard skills. Ви можете бути ідеальним розробником або маркетологом, але якщо ви не вмієте зрозуміло й послідовно доносити свої думки, чітко відповідати на питання, презентувати свої ідеї та пропозиції, давати й отримувати зворотний зв’язок, налагоджувати співпрацю з колегами, вам можуть відмовити.

Аби зрозуміти, чи є у вас пробіли в soft skills і які саме (без цього роботу над ними не розпочнеш), ви можете попросити про зворотний зв’язок ваших колег чи поточного менеджера, попрацювати з коучем або оцінити свої навички самостійно на основі конкретних робочих ситуацій. 

Крім того, раджу завжди просити компанію про деталізований фідбек після співбесіди. Так, на жаль, не всі його взагалі надають, і ще менша кількість компаній діляться детальними причинами відмови, але варто пам’ятати, що відгук, у першу чергу, важливий для вас, тому нагадати про себе і попросити поділитись деталями —  у ваших інтересах як кандидата.


5. Невідповідність резюме реальному досвіду 


У кожній позиції вказані обов’язкові знання, досвід, навички, які потрібні для неї. Але інколи рекрутер обирає резюме, де все це нібито є, а під час першої розмови виявляється, що людина не має реального та суттєвого досвіду роботи з критичними для цієї ролі завданнями.

Рецепт для вирішення цієї проблеми тільки один — писати в резюме лише правду і нічого крім правди. Вказуйте лише ті навички / інструменти / технології, якими володієте насправді, і лише той досвід, який отримали саме ви, а не хтось у вашій команді. 

Викресліть це негайно! Що не варто писати у резюме?

Читати


6. Високі зарплатні очікування 


Інколи трапляються ситуації, коли ваші фінансові очікування можуть бути вищими за умовну «стелю» компанії, яку вона може вам запропонувати з урахуванням свого розпланованого бюджету. Тут кожен кандидат має приймати особисте рішення: чи готовий він / вона погоджуватись на зниження щомісячного доходу заради унікального досвіду, наприклад, або роботи в сильній команді. 

У будь-якому разі я раджу обговорювати питання зарплати на старті процесу найму, тому що ви вкладаєте в нього багато зусиль і часу, тож у ваших інтересах убезпечити себе самого від майбутнього можливого непорозуміння — коли лише через кілька тижнів або навіть місяців переговорів з’ясовується, що бачення винагороди у вас і компанії суттєво відрізняється.


7. Проста неуважність

З мого досвіду, лише ~20% кандидатів, перш ніж надсилати своє резюме і писати рекрутеру, уважно читають опис вакансії, пишуть супровідний лист із відповіддю на питання: «Чому я та чому на цю роль?», вивчають інформацію про компанію у відкритих джерелах. Тож інколи причина криється в простих речах — наприклад, кандидат не помітив, що вакансія не передбачає роботи з іншого міста, а сам не готовий до переїзду. 

Порада тут єдина й проста — читайте вакансію перед тим, як відправляти резюме. Звісно, можна надсилати свою заявку на вакансію, якій ви відповідаєте не на всі 100%, але в такому разі варто зазначити в супровідному листі, що ви це помітили, і пояснити, чому це не є проблемою.

Готові до співбесіди?

Тоді спробуйте себе на одній з вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії

Читайте також

Як по маслу: 5 порад для успішної онлайн-співбесіди

Про що мовчати на співбесіді: 7 тем, які не варто піднімати на інтерв’ю

Співбесіда для двох: 7 причин ставити питання рекрутеру

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: