Креатив і бажання зробити все якнайкраще здатні перетворити малознайомих людей на згуртовану команду, об’єднану спільними інтересами. Потрібно лише з’ясувати, що цікавить людей, та трохи заглибитись у тему. HR-команда Mojam влаштувала в компанії унікальні активності, присвячені найбільшому офлайн-турніру з Counter-Strike, і тепер ділиться досвідом, як об’єднати команду за допомогою гейміфікації.
Mojam — це продуктова команда, яка розробляє wow-послуги та продукти для геймерів у всьому світі. Одним з найуспішніших є платформа для гравців Counter-Strike 2, якою користуються 4 мільйони людей у 168 країнах. Місія компанії — відкрити геймерам нові грані емоцій, і це стосується як користувачів, так і співробітників. У Mojam креативно підходять до внутрішніх комунікацій, адже HR-фахівці компанії переконані: унікальні активності можуть підштовхнути колег бути продуктивнішими та ділитися в ком’юніті атмосферою своєї команди.
Однією з таких унікальних активностей стала PROJamer League, де кожен міг спрогнозувати результати й відчути неповторний вайб найбільшого офлайн-турніру з Counter-Strike. Упродовж двох тижнів команда обговорювала інсайти, розбирала внутрішню кухню кіберспортсменів, слідкувала за турнірною таблицею. На прикладі PROJamer League HR-фахівці Mojam розповідають, як розробити й провести подібні заходи в будь-якій компанії.
Крок №1. З’ясовуємо інтереси команди
Для початку потрібно зрозуміти, хто ваша внутрішня аудиторія — анімешники, геймери, книголюби? Важливо з’ясувати, чим цікавиться кожен колега та які хобі має. Якщо полюбляє аніме, чому б не подарувати йому чи їй фігурку улюбленого персонажа за крутий спринт? А якщо з дитинства обожнює машини — колекційну іграшкову модель на день народження? Завдяки такому індивідуальному підходу залученість кожного зростатиме в геометричній прогресії.
Щоб визначити поле діяльності, можна використовувати класичний і перевірений спосіб — опитування. Для охоплення більшої кількості співробітників можна провести загальне анкетування або поставити ці запитання на початку онбордингу.
Ми в MOJAM майже поголовно геймери. Кожен, звісно, у своїй ніші, але любов до ігрових світів і кіберспортивний азарт властиві більшості колег та об’єднують нас. Для багатьох ігри стали ключовою причиною зануритись у світ комп’ютерних технологій та почати створювати топові продукти. Саме тому ми вирішили об’єднати команду навколо ігрового досвіду.
Крок №2. Обираємо конкретну активність
Немає однієї універсальної гри для всіх, у кожного є улюблена. Але є статистика найпопулярніших онлайн-ігор, про які знає кожен геймер і точно бодай раз їх запускав:
- League of Legends;
- Counter-Strike 2;
- Dota 2;
- Valorant;
- Fortnite.
Трансляції турнірів кожної з цих ігор збирають мільйони фанів по всьому світу. Гравці, що десятиліттями тренуються, змагаються за мільйони доларів на найбільших стадіонах. І повірте, кожен із колег-геймерів колись мріяв про кар’єру кіберспортсмена, а деякі, може, й зараз випробовують себе на місцевих турнірах.
Конкретно в нашій компанії найпопулярнішою виявилася гра Counter-Strike 2. Тим паче один із наших продуктів пов’язаний з Counter-Strike, тож нам важливо, щоб усі колеги розуміли, що там відбувається, і стежили за трендами.
Якщо лаконічно описати цю гру, то це «стрілялка». Але ніколи не кажіть це геймерам, бо відразу почуєте про складний тактичний шутер від першої особи, де дві команди з п’яти гравців змагаються між собою.
Найбільшу увагу всіх фанів привертають турніри, що називаються мейджорами. У нас було два варіанти: 1) провести власний онлайн-турнір всередині команди чи 2) створити унікальне ком’юніті навколо одного з мейджорів. Щодо першого варіанту, то вже другий рік поспіль ми проводимо свої онлайн-турніри з крутим екшном і справжніми кубками. Але сьогодні розкажемо про другий варіант. Останній мейджор проходив з 17 по 31 березня в Копенгагені — PGL Major Copenhagen 2024. Ми поставили собі за мету зібрати колег, що стежитимуть за улюбленими командами, та подарувати їм неповторний досвід максимального занурення в змагання.
Мейджор — це турнір зі щоденними іграми, де команди мають здобувати перемогу за перемогою, щоб потрапити у фінал. Тобто щодня є безліч матчів, які колеги дивитимуться паралельно з роботою і після неї. У кожного буде свій фаворит, і кожен шукатиме людей, з якими зможе разом переживати за улюблену команду.
У пошуках формату, який охопить матчі всіх команд і дасть простір для обговорення, ми провели креативний брейншторм і в підсумку прийшли до передбачень результатів всіх ігор на турнірі. Прописали механіку, вигадали призи за участь (деякі колеги були на самому мейджорі в Копенгагені, тож закупили унікальні подарунки) та влаштували PROJamer League, щоб залучити колег до щоденного вайбу свята Counter-Strike і дати їм можливість стати частиною спільноти кіберспортсменів і знайти нових однодумців в команді.
Крок №3. Розробляємо комунікаційний план
Перед початком мейджору ми підігрівали цікавість та розповідали колегам, що на них чекає та до чого готуватися. Тут важливо коротко й лаконічно описувати активності та наголошувати, що буде цікаво і професіоналам, і новачкам у кіберспорті.
Як основний робочий месенджер ми використовуємо Slack, тому всі активності ми анонсували саме на цій платформі. І навіть додали набір емоджі з логотипами команд, щоб підтримати свою команду можна було одним кліком.
Коли перша хвиля підготовки пройшла, ми зробили допис для збору учасників ліги прогнозистів PROJamer, де закликали перевірити свої знання й удачу в гонитві за унікальними призами з Копенгагену. Для всіх учасників ми підготували мерч, для призових місць привезли офіційні худі та футболки з мейджору, а переможець міг обрати собі ігрову джерсі улюбленої команди (вінер нашого турніру обрав джерсі Navi, української команди з CS, яка стала переможцем цього року).
Коли настало 17 березня і розпочався мейджор, наші колеги вже почали складати свої перші прогнози. Після першого ігрового дня ми отримали перші результати та стартових лідерів і презентували це команді, щоб у колег був простір для обговорення рішень одне одного та розуміння, з ким можна вболівати разом за улюблену команду.
Так ми починали й закінчували кожен ігровий день. Плюс не забували коротко коментувати цікаві події турніру та запускати додаткові активності, як-от розіграш на сторінці компанії в Instagram чи дописи про кіберспортивні команди.
Щоб збільшити градус цікавості ближче до фіналу, ми додали спільний перегляд матчів української команди NaVi, а для додаткового заохочення розігрували призи серед глядачів.
Крок №4. Аналізуємо ефективність
Важливо проаналізувати, чи виконали ви поставлене завдання. У нашому випадку — абсолютно. Рівень залучення перевершив очікування, і багато колег надзвичайно позитивно відгукнулися про таку нібито складну активність.
Дмитро Крупицький, Fraud Manager: «Дуже дякую за організацію івенту! Було надзвичайно цікаво, за ці два тижні я покатався на справжніх емоційних гірках. Від тріумфальних днів, коли вгадував всіх “темних коників”, до абсолютно неочікуваних перемог аутсайдерів. Але віра в улюбленців виявилася сильнішою за аналітику. Неочікувано, але за це ми й любимо Counter-Strike».
Один із найприємніших результатів — залучення новачків до кіберспортивної спільноти. Поєднання цікавої аналітики для знавців із поетапним ознайомленням механік та особливостей для новачків в іграх спрацювало на 100%.
Юля Васильєва, Employer Branding Manager: «Багато колег — суперпрофі в Counter-Strike. Тож коли стартувала PROJamer League, я вагалася, чи варто брати участь, адже мої знання, можна сказати, мінімальні. Але мені порадили долучитися, щоб дізнатися більше про СS, а я вирішила ще й перевірити свою удачу.
Було захопливо, я зловила кураж та занурилася у світ кіберспорту. В результаті Navi чемпіони, а в мене друге місце в PROJamer League! Спрацювала удача та стійка віра в NAVI. А на пам’ять про свою участь і цей турнір я тепер маю худі з Копенгагена».
Чи це тільки для внутрішньої аудиторії? Ми не стримували себе й активно показували та розказували назовні, як живе команда. Ба більше — провели розіграш серед підписників, для якого теж привезли мерч з мейджору в Копенгагені. До речі, наступний мейджор відбудеться в Шанхаї в грудні 2024 року. Тепер, прочитавши наш покроковий гайд, вже можна починати готуватися!
Прагнете посилити бренд роботодавця вашої компанії?
Ось як ми можемо вам із цим допомогти 👉
ДеталіЧитайте також
Граємо і прокачуємося: як за допомогою настільних ігор розвивати професійні навички
Творці світів: як це — створювати персонажів для ігор, в які грають мільйони
Рольова гра або квест: як підібрати формат тимбілдингу
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Знижуємо робочий стрес: чому ваші термінові завдання насправді не горять
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів