Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1788' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=1134419 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Гейміфікація для тимбілдингу: досвід Mojam із Counter-Strike
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Гейміфікація для тимбілдингу: як у Mojam об’єднали команду навколо турніру Counter-Strike

17.07.24 Happy HR PR 6 хв читання

Креатив і бажання зробити все якнайкраще здатні перетворити малознайомих людей на згуртовану команду, об’єднану спільними інтересами. Потрібно лише з’ясувати, що цікавить людей, та трохи заглибитись у тему. HR-команда Mojam влаштувала в компанії унікальні активності, присвячені найбільшому офлайн-турніру з Counter-Strike, і тепер ділиться досвідом, як об’єднати команду за допомогою гейміфікації.


Mojam — це продуктова команда, яка розробляє wow-послуги та продукти для геймерів у всьому світі. Одним з найуспішніших є платформа для гравців Counter-Strike 2, якою користуються 4 мільйони людей у 168 країнах. Місія компанії — відкрити геймерам нові грані емоцій, і це стосується як користувачів, так і співробітників. У Mojam креативно підходять до внутрішніх комунікацій, адже HR-фахівці компанії переконані: унікальні активності можуть підштовхнути колег бути продуктивнішими та ділитися в ком’юніті атмосферою своєї команди.

Однією з таких унікальних активностей стала PROJamer League, де кожен міг спрогнозувати результати й відчути неповторний вайб найбільшого офлайн-турніру з Counter-Strike. Упродовж двох тижнів команда обговорювала інсайти, розбирала внутрішню кухню кіберспортсменів, слідкувала за турнірною таблицею. На прикладі PROJamer League HR-фахівці Mojam розповідають, як розробити й провести подібні заходи в будь-якій компанії.    


Крок №1. З’ясовуємо інтереси команди

Для початку потрібно зрозуміти, хто ваша внутрішня аудиторія — анімешники, геймери, книголюби? Важливо з’ясувати, чим цікавиться кожен колега та які хобі має. Якщо полюбляє аніме, чому б не подарувати йому чи їй фігурку улюбленого персонажа за крутий спринт? А якщо з дитинства обожнює машини — колекційну іграшкову модель на день народження? Завдяки такому індивідуальному підходу залученість кожного зростатиме в геометричній прогресії.

Щоб визначити поле діяльності, можна використовувати класичний і перевірений спосіб — опитування. Для охоплення більшої кількості співробітників можна провести загальне анкетування або поставити ці запитання на початку онбордингу. 

Ми в MOJAM майже поголовно геймери. Кожен, звісно, у своїй ніші, але любов до ігрових світів і кіберспортивний азарт властиві більшості колег та об’єднують нас. Для багатьох ігри стали ключовою причиною зануритись у світ комп’ютерних технологій та почати створювати топові продукти. Саме тому ми вирішили об’єднати команду навколо ігрового досвіду. 


Крок №2. Обираємо конкретну активність


Немає однієї універсальної гри для всіх, у кожного є улюблена. Але є статистика найпопулярніших онлайн-ігор, про які знає кожен геймер і точно бодай раз їх запускав:

  1. League of Legends;
  2. Counter-Strike 2;
  3. Dota 2;
  4. Valorant; 
  5. Fortnite.

Трансляції турнірів кожної з цих ігор збирають мільйони фанів по всьому світу. Гравці, що десятиліттями тренуються, змагаються за мільйони доларів на найбільших стадіонах. І повірте, кожен із колег-геймерів колись мріяв про кар’єру кіберспортсмена, а деякі, може, й зараз випробовують себе на місцевих турнірах.

Конкретно в нашій компанії найпопулярнішою виявилася гра Counter-Strike 2. Тим паче один із наших продуктів пов’язаний з Counter-Strike, тож нам важливо, щоб усі колеги розуміли, що там відбувається, і стежили за трендами.

Якщо лаконічно описати цю гру, то це «стрілялка». Але ніколи не кажіть це геймерам, бо відразу почуєте про складний тактичний шутер від першої особи, де дві команди з п’яти гравців змагаються між собою.

Найбільшу увагу всіх фанів привертають турніри, що називаються мейджорами. У нас було два варіанти: 1) провести власний онлайн-турнір всередині команди чи 2) створити унікальне ком’юніті навколо одного з мейджорів. Щодо першого варіанту, то вже другий рік поспіль ми проводимо свої онлайн-турніри з крутим екшном і справжніми кубками. Але сьогодні розкажемо про другий варіант. Останній мейджор проходив з 17 по 31 березня в Копенгагені — PGL Major Copenhagen 2024. Ми поставили собі за мету зібрати колег, що стежитимуть за улюбленими командами, та подарувати їм неповторний досвід максимального занурення в змагання. 

Мейджор — це турнір зі щоденними іграми, де команди мають здобувати перемогу за перемогою, щоб потрапити у фінал. Тобто щодня є безліч матчів, які колеги дивитимуться паралельно з роботою і після неї. У кожного буде свій фаворит, і кожен шукатиме людей, з якими зможе разом переживати за улюблену команду.

Мейджор — це турнір зі щоденними іграми


У пошуках формату, який охопить матчі всіх команд і дасть простір для обговорення, ми провели креативний брейншторм і в підсумку прийшли до передбачень результатів всіх ігор на турнірі. Прописали механіку, вигадали призи за участь (деякі колеги були на самому мейджорі в Копенгагені, тож закупили унікальні подарунки) та влаштували PROJamer League, щоб залучити колег до щоденного вайбу свята Counter-Strike і дати їм можливість стати частиною спільноти кіберспортсменів і знайти нових однодумців в команді.

PROJamer League


Крок №3. Розробляємо комунікаційний план 


Перед початком мейджору ми підігрівали цікавість та розповідали колегам, що на них чекає та до чого готуватися. Тут важливо коротко й лаконічно описувати активності та наголошувати, що буде цікаво і професіоналам, і новачкам у кіберспорті. 

Як основний робочий месенджер ми використовуємо Slack, тому всі активності ми анонсували саме на цій платформі. І навіть додали набір емоджі з логотипами команд, щоб підтримати свою команду можна було одним кліком.

емоджі з логотипами команд


Коли перша хвиля підготовки пройшла, ми зробили допис для збору учасників ліги прогнозистів PROJamer, де закликали перевірити свої знання й удачу в гонитві за унікальними призами з Копенгагену. Для всіх учасників ми підготували мерч, для призових місць привезли офіційні худі та футболки з мейджору, а переможець міг обрати собі ігрову джерсі улюбленої команди (вінер нашого турніру обрав джерсі Navi, української команди з CS, яка стала переможцем цього року)

Коли настало 17 березня і розпочався мейджор, наші колеги вже почали складати свої перші прогнози. Після першого ігрового дня ми отримали перші результати та стартових лідерів і презентували це команді, щоб у колег був простір для обговорення рішень одне одного та розуміння, з ким можна вболівати разом за улюблену команду.

Спрощена версія щоденних прогнозів
Спрощена версія щоденних прогнозів

Спрощена версія щоденних результатів
Спрощена версія щоденних результатів

Так ми починали й закінчували кожен ігровий день. Плюс не забували коротко коментувати цікаві події турніру та запускати додаткові активності, як-от розіграш на сторінці компанії в Instagram чи дописи про кіберспортивні команди.

Гейміфікація для тимбілдингу: як у Mojam об'єднали команду навколо турніру Counter-Strike 1
Гейміфікація для тимбілдингу: як у Mojam об'єднали команду навколо турніру Counter-Strike 2

Щоб збільшити градус цікавості ближче до фіналу, ми додали спільний перегляд матчів української команди NaVi, а для додаткового заохочення розігрували призи серед глядачів. 


Крок №4. Аналізуємо ефективність


Важливо проаналізувати, чи виконали ви поставлене завдання. У нашому випадку — абсолютно. Рівень залучення перевершив очікування, і багато колег надзвичайно позитивно відгукнулися про таку нібито складну активність. 

Дмитро Крупицький, Fraud Manager: «Дуже дякую за організацію івенту! Було надзвичайно цікаво, за ці два тижні я покатався на справжніх емоційних гірках. Від тріумфальних днів, коли вгадував всіх “темних коників”, до абсолютно неочікуваних перемог аутсайдерів. Але віра в улюбленців виявилася сильнішою за аналітику. Неочікувано, але за це ми й любимо Counter-Strike».

Один із найприємніших результатів — залучення новачків до кіберспортивної спільноти. Поєднання цікавої аналітики для знавців із поетапним ознайомленням механік та особливостей для новачків в іграх спрацювало на 100%. 

Юля Васильєва, Employer Branding Manager: «Багато колег — суперпрофі в Counter-Strike. Тож коли стартувала PROJamer League, я вагалася, чи варто брати участь, адже мої знання, можна сказати, мінімальні. Але мені порадили долучитися, щоб дізнатися більше про СS, а я вирішила ще й перевірити свою удачу.

Було захопливо, я зловила кураж та занурилася у світ кіберспорту. В результаті Navi чемпіони, а в мене друге місце в PROJamer League! Спрацювала удача та стійка віра в NAVI. А на пам’ять про свою участь і цей турнір я тепер маю худі з Копенгагена».  

Чи це тільки для внутрішньої аудиторії? Ми не стримували себе й активно показували та розказували назовні, як живе команда. Ба більше — провели розіграш серед підписників, для якого теж привезли мерч з мейджору в Копенгагені. До речі, наступний мейджор відбудеться в Шанхаї в грудні 2024 року. Тепер, прочитавши наш покроковий гайд, вже можна починати готуватися!

Прагнете посилити бренд роботодавця вашої компанії?

Ось як ми можемо вам із цим допомогти 👉

Деталі

Читайте також

Граємо і прокачуємося: як за допомогою настільних ігор розвивати професійні навички

Творці світів: як це — створювати персонажів для ігор, в які грають мільйони

Рольова гра або квест: як підібрати формат тимбілдингу

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: