Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT * FROM wp_posts WHERE ID = 1 LIMIT 1

Помилка бази даних WordPress: [You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON ' at line 1]
SELECT ID,post_title,p.post_date,CAST(meta_value AS INTEGER) as views FROM wp_posts as p LEFT JOIN `wp_term_relationships` as t ON p.ID=t.`object_id` LEFT JOIN `wp_postmeta` as pm ON p.ID=pm.`post_id` WHERE t.`term_taxonomy_id` = '1788' AND pm.`meta_key`='views' AND p.post_date>'2023-11-17' AND p.ID!=741568 AND p.post_type='post' and p.post_status='publish' AND p.ID!=627712 AND p.ID!=627721 ORDER BY post_modified DESC LIMIT 3

Як HR-у моніторити ефективність команди в стартапі?
Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Як HR-у моніторити ефективність і лояльність команди в стартапі?

22.08.22 Happy HR 4 хв читання

Які інструменти допомагають ейчару в стартапі стежити за ефективністю роботи й моральним станом команди, щоб вчасно виявляти проблеми? На прикладі сервісу обліку грошей для бізнесу Finmap розповідає його HR-Generalist Марія Сігова.

Як HR-у моніторити ефективність і лояльність команди в стартапі? 1
Марія Сігова


Я працюю на посаді HR-Generalist у стартапі Finmap. Наголошую на тому, що це стартап, бо моя робота відрізняється від того, що робить ейчар, наприклад, у великій ІТ-компанії. 

По-перше, в ІТ процеси здебільшого вже налагоджені й відпрацьовані, на відміну від стартапу, де вони тільки формуються і багато що доводиться будувати з нуля, зокрема й ейчару.   

По-друге, у стартапах працює набагато менше людей, тому для виконання обов’язків вистачає людини на посаді HR-Generalist, яка займається і талант-менеджментом, і освітнім напрямом, і HR-брендом компанії, і навіть іноді рекрутингом. 

По-третє, у стартапі люди працюють менш нормовано, часто поєднують декілька ролей або хаотично їх змінюють. Відповідно ейчару треба фокусуватися саме на талант-менеджменті, аби розуміти, як найкраще підлаштувати наявний людський ресурс під турбулентність бізнесу.  

У стартапі треба бути готовим до того, що на умовно 60 спеціалістів один HR, а дані про команду треба збирати й аналізувати регулярно.


Чому зараз особливо важливо моніторити стан команди? 


Повномасштабна війна для мене почалася з роботи: ми з менеджерами телефонували кожному спеціалісту, щоб дізнатися, де він чи вона знаходиться та як їм допомогти. Бо сьогодні робота з персоналом — не просто частина стратегії розвитку бізнесу, а насамперед турбота про людей, об’єднаних в одну команду. І саме це тепер — основний вектор роботи HR-спеціалістів.

В умовах воєнного стану важливо знати, хто з працівників де знаходиться, як почувається, чого потребує для комфортної та ефективної роботи. Як ейчар, я маю розуміти, кому яка підтримка потрібна (фінансова, емоційна тощо), надавати її або знаходити тих, хто може допомогти. 

Регулярне відстеження роботи й самопочуття команди також допомагає передбачати, які проблеми, спричинені війною, можуть виникати у різних спеціалістів чи у компанії загалом. До роботи ейчара додалися нові завдання й питання, відповіді на які ще потрібно знайти. Напрацьовані раніше підходи можуть не працювати зараз, тому їх потрібно переглядати й розбиратись, які найкраще підійдуть для роботи в поточних умовах. Для цього й потрібні методики відстеження даних про команду, які мовою цифр покажуть динаміку змін.


Ефективні методики HR-аналітики


Я прихильниця системи Well Being — це комплекс інструментів і заходів, спрямований на покращення внутрішнього стану й рівня задоволеності співробітників роботою. За допомогою цієї системи компанія підвищує рівень лояльності спеціалістів до себе, а також виділяється на ринку праці.  

У нас у Finmap ейчар у рамках цієї системи використовує наступні методики моніторингу даних про ефективність, моральний стан і лояльність команди. 

  1. Опитування співробітників за такими напрямами: фізичне й ментальне здоров’я, комунікація, фінансовий стан, саморозвиток/кар’єрний розвиток. Ми просимо оцінити рівень задоволеності кожним із цих параметрів і моніторимо динаміку показників. Якщо вони зростають — отже, ми все робимо правильно, продовжуємо. Якщо падають — аналізуємо, в чому проблема, й працюємо над її виправленням. Також за допомогою опитувань ми відстежуємо, як команда реагує на різні стресові події і яким чином вони впливають на працівників. 
  2. Тестування менеджерів. Маю на увазі психологічні тести, які допомагають зрозуміти, який у керівників тип управління. Якщо, наприклад, команда потребує більше комунікації, а менеджер налаштований на продуктивність і результат, то ейчару варто допомогти налагодити співпрацю між менеджером і командою.
  3. Індивідуальні бесіди (one to one), які дають можливість виявити вразливі точки команди й допомогти менеджеру в управлінні. У мене є психотерапевтичний бекграунд, тож я дуже заглиблююсь у формат one to one. За час повномасштабної війни бесід було дуже багато, зросла їхня частота, змінились теми. Загалом фокус змістився на турботу про ментальне здоров’я та фізичну безпеку спеціалістів.

Методики тестування й опитування не можна вважати істиною в останній інстанції. Вони лиш допомагають зрозуміти, чому варто приділити більше уваги та в який бік рухатись. Я вважаю, що краще працюють персональні, точкові методики — як-от індивідуальні бесіди. Втім, усі методики найкраще працюють в балансі.

Як інтерпретувати результати?

Результати моніторингу можуть показати, наскільки сильною і вмотивованою є  команда зараз, яким людським ресурсом може розпоряджатися компанія і чи готова вона до нових стресових зрушень. 

Цифри показують, чого хочуть люди й до чого вони готові. Наприклад, за результатами нещодавнього опитування ми у Finmap виявили, що команда менеджерів з продажу має високий показник комунікативності й моральної стабільності, а також запит на покращення свого фінансової стану. Відповідно ми розуміємо, що працівники мотивовані більше заробляти й при цьому внутрішньо готові працювати з новими типами клієнтів і новими ринками, тож компанія може запускати нові напрями. 

За результатами бесід one to one ми побачили, що за час повномасштабної війни психологічно команда дуже сильно зблизилась, люди стали більш відкритими й щирими. Ми розуміємо, що тепер необхідно знаходити й впроваджувати нові способи комунікації між тимлідом і його спеціалістами, аби знову почати вимагати дотримуватися KPI та водночас зберегти цю близькість і щирість у команді. 

З динаміки показників можна побачити, наскільки працівники можуть викладатись на роботі в поточних умовах, чи потрібно їх якось підтримати і як саме це краще зробити. Психологічно всі зараз не в найстабільнішому моральному стані. У нас у Finmap сформувалась наступна тенденція: ті, хто зараз у кращому емоційному стані, підтримують тих, кому гірше. Оскільки динаміка процесів синусоїдна, ролі періодично змінюються. В цьому плані команда стала набагато свідомішою. 

Шукаєте роботу або співробітників?

У розділі «Вакансії» ми допомагаємо компаніям і кандидатам знайти одне одного!

Вакансії

Читайте також

Драйвери росту: як війна змінює сенси та цінності компаній

Кризовий менеджмент в умовах війни: як підтримати проєкт

Як під час війни зберегти психічне здоров’я: своє та команди

Розсилка для компаній-роботодавців від CEO Happy Monday

Розсилка з головними новинами ринку найму та бренду роботодавця, а також оглядом головних оновлень платформи для роботодавців.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: